به درخواست بعضی از دوستان می خواهیم توضیحاتی را راجع به کار با سایت فاست هاب (FaucetHub) و شیوه دریافت درآمدهای خود از این سایت معروف را تقدیم به شما عزیزان کنیم. می دانید که فاست هاب یک میکرو والت و یک کیف پول موقت و واسطه است که شما می توانید درآمدهای خود از سایت های معروف به فاست و یا سایت های کسب درآمد دیگر را از طریق آن دریافت کنید. یعنی تمام درآمدهای شما از سایت های کسب درآمد مختلف که با فاست هاب کار می کنند به حساب فاست هاب شما واریز می شود و در این زمان شما می توانید درآمدهای خود را یکجا از کیف پول فاست هاب به کیف پول دائمی خود در بلاک چین یا کوین پیمنت و یا هر والت دیگری انتقال دهید. در واقع فاست هاب، واسطه ای میان سایت های کسب درآمدی که با ارز دیجیتال پرداخت هایشان را انجام می دهند و کیف پول دائمی و اصلی شما می باشد. اما برای دریافت درآمد خود از سایت فاست هاب باید یک سری مراحل ساده را در سایت فاست هاب انجام دهید. به طور خلاصه، یعنی اینکه آدرس حساب دائمی و اصلی خود را در سایت فاست هاب ثبت کنید تا با دادن این آدرس به سایت های کسب درآمد یا فاست، درآمد شما از این سایت ها به کیف پول فاست هاب شما منتقل گردد.

برای اینکار ابتدا باید در این سایت حساب داشته باشید. اگر ندارید می توانید از اینجا ثبت نام کنید. سپس وارد حساب کاربری خود در سایت فاست هاب شوید. به هنگام ورود به این سایت با صفحه ای که در بالای آن نوشته شده است Overview روبرو خواهید شد. در صفحه اصلی کاربری خود، می توانید لیست ارزهای مورد حمایت فاست هاب و میزان موجودی شما در هر کدام از ارزهای دیجیتال را ببینید.



حال برای اینکه آدرس خود را در این سایت ثبت کنید باید از نوار بالایی بر روی Wallet Addresses کلیک کنید.



در اینجا شما باید یک آدرس حساب مربوط به کیف پول اصلی تان در یکی از سایتهای معتبر مانند بلاکچین و ... را داشته باشید. در صفحه ای که باز می شود با تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید در آن ابتدا در محل مربوطه که در تصویر مشاهده می کنید، آدرس حساب خود را وارد کنید. ما در اینجا فرض گرفته ایم که می خواهید آدرس بیت کوین خود را وارد کنید. ولی فرقی نمی کند برای ارزهای دیگر هم مشابه عمل کنید. سپس از لیست روبرو و قسمت Select a Currency ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اینجا بیت کوین انتخاب شده است. سپس در آخر برای اینکه حساب شما در سایت ثبت شود باید بر روی کلید سبز رنگ Link This Address که در تصویر مشخص شده است کلیک کنید. بعد از کلیک با پیامی مواجه می شوید که می گوید آدرس شما ثبت شده است.



برای اطمینان از اینکه آدرس شما ثبت شده است یا نه، کمی در صفحه به سمت پایین بروید تا لیست همه ارزها و آدرس حساب هایی که به هر کدام متصل است را ببینید. در اینجا بر روی ارز دیجیتال بیت کوین می رویم و آدرس را چک می کنیم.



با این کار شما می توانید از این به بعد، از سایتهایی که به فاست هاب واریز دارند، استفاده و با آنها کار کنید. برای اینکه درآمدتان را از این سایت ها دریافت کنید، کافی است که همان آدرسی را که در فاست هاب ثبت کرده بودید را به آن سایت ها دهید تا درآمد شما به حساب فاست هاب تان واریز شود.

توجه داشته باشید که هر ارزی آدرس مجزای خود را می خواهد و به طور مثال برای دریافت درآمدتان از سایتی که داگ کوین پرداخت می کند، حتما باید آدرس داگ کوین کیف پول اصلی تان را در فاست هاب ثبت کرده باشید و آن را به سایت مورد نظر بدهید.

حال زمانی را در نظر می گیریم که موجودی شما در یک ارز دیجیتال به خصوص، مثلا بیت کوین به حد نصاب پرداخت رسیده باشد. فاست هاب نیز برای خودش سقف برداشت دارد که برای هر ارزی متفاوت است. مثلا این مقدار برای بیت کوین بیست هزار ساتوشی می باشد. حال برای اینکه موجودی تان را از سایت فاست هاب به کیف پول اصلیتان (مثلا بلاکچین) منتقل کنید، باید از نوار بالایی بر روی Withdraw کلیک کنید.



در صفحه ای که می آید، شما باز لیست تمام ارزهای دیجیتال و موجودی شان را می بینید. در اینجا باید بر روی ارز دیجیتال مورد نظر که در اینجا بیت کوین است کلیک کنید. سپس صفحه ای باز می شود که باید مانند تصویر زیر عمل کنید و ابتدا در جایی که باید آدرس حساب را انتخاب کنید، این کار را انجام دهید. این انتخاب در صورتی خواهد بود که شما بیش از یک آدرس حساب برای یک ارز در فاست هاب ثبت کرده باشید. اگر یک آدرس تنها ثبت کرده اید، همان آدرس به طور پیش فرض انتخاب شده است. سپس در کادر بعدی باید مبلغی را که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید. شما می توانید میزان موجودی تان را در بالاتر از آن و در جایی که در تصویر زیر مشخص شده است ببینید. بعد از انتخاب مبلغ بر روی دکمه سبز رنگ پایینی Submit Withdraw Request کلیک کنید تا درخواست تان ثبت شود. در پایین همان صفحه می توانید جزییات درخواست تان را بیبینید. معمولا درخواست شما مدتی را در حالت انتظار خواهد بود تا اینک پرداخت از سوی سایت فاست هاب به حساب شما انجام شود.



برای مشاهده روش ثبت نام در سایت فاست هاب اینجا را کلیک نمایید.