اگر دوست دارید با هر بار خرید محصولات اعتباری تا هفتاد درصد سود کنید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن یا سامانه هفتاد سی استفاده کنید.

اپلیکیشن و سامانه اینترنتی هفتاد سی با استانداردها و تکنولوژی روز و امنیت بالا طراحی و پیاده سازی شده است و در پرداخت‌های خود نیز از درگاه های امن بانکی استفاده می کند. 7030 صرفاً یک واسطه و رابط بین فروشنده و خریدار می باشد، با این تفاوت که شما با هر خرید و تراکنش تا 70% در سود آن شریک می شوید.

در وهله‌ی اول هفتاد سی مناسب تمام کسانی است که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند و با کامپیوتر شخصی و یا گوشی هوشمند خود در پی دریافت خدمات اعتباری از قبیل خرید شارژ، پرداخت قبض و … می‌باشند.

در وهله‌ی دوم و به طور خاص مناسب کسانی است که قابلیت و توان جذب افراد و نیز روابط عمومی بالایی در معرفی 7030 به دوستانشان و ترغیب آنها به استفاده از این سرویس دارند از جمله مدیران وبلاگ‌ها، کانال‌های تلگرامی و هر شخصی که شبکه مخاطبین گسترده‌ای دارد.

آموزش ثبت نام و شروع به کسب درآمد در 7030 :

  • مراحل ثبت نام در سامانه هفتاد سی به دلیل فارسی بودن تمام قسمت های آن بسیار آسان است، برای شروع توسط دکمه زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

    لینک عضویت   

  • بعد از ورود به صفحه ثبت نام
    در کادر شماره موبایل : شماره همراه خود را وارد نمایید.
    در کادر رمز عبور : یک رمز عبو قوی قرار دهید.
    در کادر شناسه معرف : توجه داشته باشید برای ورود به هفتاد سی باید دعوت شده باشید!!!
برای وارد کردن شناسه می توانید شماره ی کسی که شمار را دعوت کرده وارد کنید و اگر با لینک دعوت وارد شده اید عبارت آخر آن لینک کد دعوت شماست.
به عنوان مثال در لینک https://7030.ir/r/hamid999 عبارت hamid999 کد معرف است و می توانید آن را موقع ثبت نام وارد کنید.
  • بعد از تکمیل کادر ها بر روی دکمه ثبت نام بزنید.
  • در مرحله بعد یک کد 4 رقمی به شماره شما پیامک خواهد شد، با وارد کردن آن کد در کادر مربوطه حساب شما فعال خواهد شد.

همچنین می توانید برای استفاده از خدمات 7030 و همچنین کسب درآمد از آن از طریق اپلیکیشن اندروید یا IOS استفاده نمایید.

 

  • بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن هفتاد سی توسط لینک های بالا، شما می توانید با شماره همراه خود و کد معرف hamid999 در سامانه ثبت نام نمایید.

سئوالات متداول :

  • آیا 7030 قانونی است؟
    بله، اختصاص سود به بازاریابان در همه‌ی کسب و کارها مرسوم بوده و در حال انجام می‌باشد. سایت 7030 مجوزهای نظارت بر کسب و کارهای دیجیتال وزارت صنعت، معدن و تجارت (Enamad)، مجوز مرکز ساماندهی رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و مجوز انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی را دریافت کرده است.
  • برای مشاهده کلیه مجوزهای قانونی فعالیت 7030 میتونید به این آدرس مراجعه کنید.

  • چگونه درآمدزایی کنم؟
    ضمن اینکه خریدهای خود را از طریق 7030 انجام می دهید، دوستانتان را از طریق لینک دعوت خود (که حاوی کد معرف شماست) با روش های مختلف به شبکه مخاطبین 7030 دعوت کرده و با ثبت نام آنها در سامانه هفتاد سی شما از این موضوع مطلع و به ازای خریدهایشان درآمد کسب می کنید، همچنین داشتن مدعوین بیشتر به معنای کسب درآمد بیشتر است.
  • با توجه به سود کم محصولی مانند شارژ، آیا ارزش دارد وقت خود را صرف این کار کنیم؟
    بله، در بازار فعلی سود فروش شارژ سیم کارت های اعتباری حدود ۶۰ میلیارد تومان در ماه و در سال حدود ۷۲۰ میلیارد تومان می‌باشد، که اگر ما بتوانیم حتی یک درصد از بازار شارژ را پوشش دهیم، در سال مبلغ ۷.۲ میلیارد تومان سود خواهیم داشته که ۷۰% از این مبلغ یعنی، ۵ میلیارد تومان به کاربران تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه پرداخت‌های قبض و بسته‌های اینترنتی و بلیط هواپیما نیز هر کدام سود خود را دارند که آن هم عدد قابل توجهی خواهد بود.
  • طرح درآمدی (پلن درآمدی) به چه صورت است؟
    جالب است بدانید که هفتادسی هفتاد درصد از سود خالص فروش محصولات را به کاربران خود اختصاص می‌دهد و نحوه‌ی تقسیم این سود با در نظر گرفتن محدویت ها و الزامات قانونی مورد رضایت اکثریت کاربران است.

    پس از ممنوعیت تقسیم سود در هفت سطح در حال حاضر تقسیم سود بین معرف و خریدار (تک سطحی ) انجام می شود. به عبارتی از هفتاد درصد سودی که کاربران از فروش هر محصول می برند، 40 درصد آن مستقیم به معرف و 30 درصد مابقی به خریدار تعلق می‌گیرد. تلاش شده است تقسیم سود متناسب با زحمت کاربران در تبلیغ و معرفی سامانه صورت گیرد اما مادامی که قانون فروش و بازاریابی شبکه ای برای محصولات خدماتی (شامل محصولات سامانه) ابلاغ و توسط نهادهای دولتی اجرایی نشود، هفتادسی نمی‌تواند به صورت چند سطحی سود دهی انجام دهد.
    لذا به تبلیغات و محتواهای متنی و ویدئویی که برپایه‌ی عملکرد سامانه در دو ماهه‌ی نخست، اکنون منتشر می‌شود توجه نفرمایید و معیار قوانین و مقررات وبسایت است. هرگونه تغییر در این زمینه از طریق رسانه های رسمی سامانه به اطلاع خواهد رسید.
  • چه تضمینی وجود دارد که تا آخر 70 درصد از سود خود را به کاربران پرداخت کنید؟
    اساساً هدف اصلی از شکل گیری 7030 این است که به جای هزینه های گزاف تبلیغات تلویزیونی و …، این مبالغ را به عنوان سود تراکنش ها و همچنین پاداش فعالیت، به کاربران فعال پرداخت کند؛ همانطور که از اسم 7030 پیداست 70 درصد از سود به کاربران پرداخت خواهد شد؛ قطعا بزرگترین سرمایه 7030 کاربران فعال هستند و باید رضایت آنها را جلب کند؛ چه تضمینی از این بالاتر می تواند وجود داشته باشد؟

میزان دقیق سود هر خرید چقدر است؟

مقدار سود هر محصول بستگی به قیمت آن و شرکتی که آن را برای ما تامین می کند و با او قرارداد منعقد کرده ایم، دارد.

  • تمام سود فروش هر شارژ به طور میانگین، 3 درصد مبلغ آن است – یعنی تمام سود یک شارژ 10 هزار تومانی، 300 تومان – تمام سود یک شارژ 5 هزار تومانی، 150 تومان – تمام سود یک شارژ 2 هزار تومانی، 60 تومان – تمام سود یک شارژ هزار تومانی، 30 تومان است و بسته های اینترنت هم به همین صورت.
  • تمام سود فروش هر بسته ی اینترنتی ۳ درصد مبلغ آن است یعنی مثلا یک بسته ی اینترنتی 8 هزارتومانی، 240 تومان است.
  • در حال حاضر سود ناشی از پرداخت قبض بدون ارتباط با مبلغ قبض و عدد ثابت 1000 ریال بوده (که بین پرداخت کننده و معرف مستقیم وی پرداخت می شود)
  • با توجه به اینکه خدمات انتقال وجه به تازگی راه اندازی شده است، و مستقیما توسط درگاه بانکی انجام می شود و از طرف درگاه بانکی، به سامانه 7030 سودی پرداخت نمی شود، در حال حاضر برای سامانه 7030 سودی در بر ندارد که آن را به کاربران پرداخت کند.
  • پرداخت قبض سیم کارت دائمی ایرانسل با استفاده از خرید شارژ مستقیم نیز، در حال حاضر سودی ندارد؛ به زودی با بالا رفتن حجم تراکنش ها، می توان با درگاه بانکی جهت دریافت سود، مذاکره کرد؛ در این خصوص در صفحات رسمی 7030 اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
  • سود بلیط هواپیما برای پروازهای سیستمی حدود 3.5 درصد و پروازهای چارتر متغیر می باشد. لازم به ذکر است که سود بلیط هواپیما یک هفته پس از تاریخ پرواز پرداخت می گردد ************************** مرحله به مرحله ، خدمات سایت کامل خواهد شد ؛ خدماتی مثل بلیط های فرهنگی (تئاتر، سینما و کنسرت)، بلیط های مسافرتی (هواپیما، اتوبوس، هتل)، انواع بیمه و سایر محصولات اعتباری مانند کدهای فعال‌ سازی انواع نرم افزارها و نیز گیفت کارت‌ها و… که سودآوری بیشتری دارند.
با سامانه هفتادسی به راحتی می توانید با صرف ۱۰۰ ثانیه در روز درآمد جدیدی داشته باشید.

هفتادسی اولین سایت و اپلیکیشن اندروید و iOS برای خرید محصولات اعتباری و امور بانکی زیر می باشد :

  • شارژ سیم کارت
  • پرداخت اینترنتی قبض
  • بسته های اینترنتی
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • بلیط های مسافرتی
  • بیمه
  • نیکوکاری و دیگر خدمات پرداخت اینترنتی

ویژگی های مهم سامانه 7030 :

  • مهم ترین ویژگی سامانه هفتادسی تخصیص 70 درصد سود از بازار بزرگ محصولات اعتباری به کاربران خود بوده است که برای تحقق این موضوع تلاش کرده تا عمده‌ی نیازهای روزمره و متداول کاربران را با رابط کاربری مدرن و تجربه‌ی خوشایند و همچنین استاندارد بالا در کارکردن در یک فضای یکپارچه برای کاربران خود فراهم کند.
  • هفتاد سی به طور کلی مناسب تمام کسانی است که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند و با کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمند خود در پی دریافت خدمات اعتباری از قبیل خرید شارژ، پرداخت قبض و هرگونه تراکنشی هستند.
  • هفتادسی به طور خاص مناسب مدیران وبلاگ‌ها، کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و یا هر شخصی که شبکه مخاطبین گسترده‌ای دارد نیز می باشد چرا که با استفاده از ظرفیت های خود می توانند 7030 را به دوستان خود معرفی کرده و با ترغیب آنها به استفاده از این سامانه سهم بیشتری از 70 درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری را به خود اختصاص دهند.