معرفی سایت های معتبر درآمدزایی و سرمایه گذاری

کسب درآمد با اپلیکیشن مانامو - Manamo

اپلیکیشن مانامو Manamo چیست ؟

مانامو یک برنامه درآمدزا و یکی از اپلیکیشن های یادگیری زبان های خارجی است که توسط متخصصان شرکت همراه سامانه با به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی توسعه داده شده است.

برنامه مانامو این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند از بین صدها محتوای ویدیویی و صوتی که بر اساس موقعیتها و شرایط مختلف دسته بندی شده است مکالمه مورد نیاز خود را جستجو کرده و با امکانات زیادی که در اختیار شما قرار میدهد به بهترین شکل استفاده نموده و زبان خود را تقویت کنید.

مانامو علاوه بر آموزش زبان، بستری را فراهم کرده است که کاربران در کنار یادگیری بتوانند جوایزی نقدی و غیر نقدی را نیز دریافت کرده و به کسب درآمد بپردازند.

سیستم درامدزایی این اپ شبیه اپلیکیشن کوین گرام که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند می باشد. ولی کسب امتیاز در این برنامه راحت تر می باشد.

در صورتی که هنوز برنامه کوینگرام را نصب نکرده اید می توانید آموزش آن را در پست زیر ببینید:

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن کوینگرام  Coingram

آموزش ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن مانامو - Manamo :

  • مراحل نصب مانامو به دلیل فارسی بودن تمام قسمت های آن بسیار آسان است، برای شروع اپلیکیشن مانامو را توسط دکمه های زیر دانلود نمایید

  • پس از نصب برنامه  ابتدا گزینه (پروفایل) را انتخاب نموده و طبق شکل زیر ثبت نام کاربر جدید را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل و کد معرف ثبت نام و یک رمز عبور می توانید وارد برنامه شوید.

در صورتی که ورود با گوگل را انتخاب نمایید پس از ورود از طریق جیمیل  باید شماره موبایل و سایر اطلاعات خود در قسمت پروفایل را تکمیل نمایید.

با ثبت کد معرف bestdaramad می توانید ۳۵۰ امتیاز (معادل حدود ۱۷۵۰ تومان ) دریافت نمایید.

کد معرف برنامه مانامو :  bestdaramad

نکته:

برای دریافت جایزه باید ابتدا خودتان ۵۰۰ امتیاز کسب کنید.(با یک ساعت فعالیت در اپ و دیدن ۱۰ ویدئوی تبلیغاتی به راحتی می توانید این امتیاز را دریافت کنید)

پس از ثبت نام باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید که همان کد معرف شما خواهد بود و با معرفی این اپ به دیگران با کد معرف خودتان می توانید درآمد بیشتری کسب نمایید.

روشهای کسب درآمد در برنامه Manamo  :

  • مشاهده مطالب آموزشی (ویدئویی یا صوتی )
  •  مشاهده ویدئوی تبلیغاتی
  •  ثبت کامنت آموزشی برای هر مطلب و لایک آن
  • دعوت از دوستان
  •  عضویت در شبکه های اجتماعی مانامو
  •  شرکت در قرعه کشی
  • و …

علاوه بر این هر هفته جوایز نقدی برای نفرات برتری که بیشترین امتیاز را کسب کنند در نظر گرفته می شود.

برای برخورداری از جوایز این برنامه باید امتیاز هایی را کسب کنید.

کسب امتیاز از طریق راه های زیر میتواند شانس برنده شدن شما را دو چندان کند:

در زمان ارائه این مقاله هر ۱۰۰ امتیاز تقریبا معادل ۵۰۰ تومان می باشد.(ممکن است به مرور این امتیازات و یا ارزش آنها کم یا زیاد شوند.)

  1.  مشاهده ویدئو های تبلیغاتی به صورت روزانه ۱۰ ویدئو ، به ازای هر ویدئو ۵۰ امتیاز . (برای کسب درامد از طریق دیدن ویدئو باید از VPN استفاده نمایید.)
  2.  مشاهده کامل محتوای آموزشی ویدئویی و صوتی، به صورت روزانه ۱۰ ویدئو ، به ازای هر ویدئو ۳۵ امتیاز .(برای ویدئو های آموزشی نیازی به استفاده از فیلتر شکن نیست.)
  3. خرید اشتراک مانامو این امکان را فراهم می کند که از تمامی امکانات و محتوای موجود بهره مند شوید و علاوه بر این صاحب ۲۵۰۰ امتیاز خواهید شد.
  4. قرار دادن کامنت و لایک در محتواهای آموزشی، روزانه ۸ عدد و بابت هر عدد ۲۰ امتیاز
  5. معرفی برنامه به دوستان خود ، ۳۵۰ امتیاز ( به ازای هر نصب فعال یعنی دوست شما باید حداقل ۱۰۰۰ امتیاز کسب کند تا ۳۵۰ امتیاز به شما و ۳۵۰ امتیاز به دوست تان تعلق گیرد)
  6.  ثبت امتیاز ۵ ستاره در مارکتی که اپلیکیشن را دانلود کرده اید، ۱۰۰ امتیاز
  7.  عضویت در کانال تلگرام مانامو و کانال اینستاگرام مانامو ۲۴۰ امتیاز
  8. انجام تمرینات آموزشی زبان انگلیسی (حداکثر روزانه ۲۵۰ امتیاز )

مواردی که به رنگ سبز در می آیند، نشان دهنده این است که شما امتیاز آن مورد را کسب کرده اید.

جواب تمرینات آموزشی مانامو در کانال زیر 👇

manamo_tamrin@

طریقه کسب امتیاز در مانامو :

کسب امتیاز از طریق راه های زیر میتواند شانس برنده شدن شما را دو چندان کند:     

  1. با مشاهده ویدئو های تبلیغاتی به صورت روزانه، می توانید 40 امتیاز دریافت کنید.
  2. در صورت مشاهده کامل محتوای آموزشی ویدئویی و صوتی، به شما 20 امتیاز تعلق می گیرد.
  3. خرید اشتراک مانامو این امکان را فراهم می کند که از تمامی امکانات و محتوای موجود بهره مند شوید و علاوه بر این صاحب 500 امتیاز خواهید شد.
  4. قرار دادن کامنت آموزشی، شما را صاحب 15 امتیاز خواهد کرد. کامنت های قرار داده شده باید به طریقی باشند که سطح آموزشی مطلب منتشر شده را دو چندان کنند.
  5. در صورتی که برنامه را به دوستان خود معرفی و آن ها را ترغیب به نصب برنامه کنید، 250 امتیاز به شما تعلق می گیرد.
  6. حمایت از مانامو و کمک به بهتر دیده شدن ما، با ثبت امتیاز 5 ستاره در مارکتی که اپلیکیشن را دانلود کرده اید، 60 امتیاز به شما می دهد.
  7. با عضویت در کانال تلگرام مانامو و کانال اینستاگرام مانامو از ما حمایت کنید و به ترتیب صاحب امتیاز 70 و 80 شوید.

مواردی که به رنگ سبز در می آیند، نشان دهنده این است که شما امتیاز آن مورد را کسب کرده اید.

جوایز هفتگی و قرعه کشی دوره ای مانامو :

مانامو در کنار آموزش زبان خارجی، جوایزی را برای شما نیز در نظر گرفته است.

شما با کسب امتیاز هایی که در بالا به آن ها اشاره شد می توانید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

مانامو هر هفته به 10 نفر برتر که امتیاز بالا تری را کسب کرده اند، جوایزی را اهدا خواهد کرد:

هر شخص با توجه به امتیاز هایی که برای خود جمع آوری کرده است به اندازه ۲ برابر آن وجه نقد دریافت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شما با کسب امتیاز علاوه بر برخورداری از جوایز، می توانید در قرعه کشی های دوره ای که مانامو برگزار می کند نیز شرکت کنید.

برای شرکت در قرعه کشی دوره ای باید:

امتیاز های خود را افزایش دهید و به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنید.

جایزه این قرعه کشی ها:

۳ دستگاه پاور بانک برای ۳ نفر است.

تبدیل امتیاز به جوایز :

در مانامو میتوانید امتیاز های خود را تبدیل به جایزه کنید. بنابراین سعی کنید با افزایش امتیاز ها، خود را صاحب جوایز بیشتری کنید.

از جمله جوایزی که با دادن امتیازهای خود میتوانید کسب کنید، شامل موارد زیر میشود:

دریافت اشتراک مانامو با تبدیل امتیاز ها:

  • با داشتن 200 امتیاز میتوانید اشتراک 1 روزه دریافت کنید.
  • امتیاز 500 میتواند شما را صاحب اشتراک 7 روزه کند.
  • اشخاصی که تا 1000 امتیاز را برای خود جمع آوری کرده اند، میتوانند این امتیازهای خود را تبدیل به اشتراک 1 ماهه مانامو کنند.

دریافت جوایز غیر نقدی با تبدیل امتیاز ها:

  • کد های تخفیف اسنپ.
  • کد های تخفیف دیجی کالا.  
  • و ...

حال نوبت به معرفی انواع بخش های برنامه میرسد. جهت آگاهی از امکانات و ویژگیهای جالب مانامو ادامه مطلب را به دقت مطالعه کنید.

یادگیری گرامر و لغت با فیلم و عکس :

Manamo جهت آموختن نکات از فیلم و عکس های مرتبط و جذابی استفاده میکند که کاملا سطح بندی شده هستند (مقدماتی، متوسط و پیشرفته) و همچنین طبقه بندی مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

برای مثال شما میتوانید فیلم و یا عکسی  را با موضوع دلخواه خود مانند: انیمیشن، رستوران و کافی شاپ، تلویزیون و سینما، معرفی و احوال پرسی، نماهنگ، گردش و سفر، داستان کوتاه، خرید لباس و پوشاک، شغل و سبک زندگی و دیگر موضوع ها انتخاب کنید.

 

ویژگی فیلم و عکس های موجود در مانامو :

با انتخاب فیلم و عکس مد نظر خود میتوانید، نکات مربوط به آن را مطالعه کنید. علاوه بر زیر نویسی که در هنگام نمایش فیلم به شما نشان داده میشود، در زیر هر عکس و فیلم توضیح انگلیسی و فارسی نیز قرار داده شده است و در قسمت پایینی پست میتوانید شاهد موارد مشابه باشید.

امکان به اشتراک گذاری و دانلود کردن در این برنامه قرار داده شده است. همچنین در زیر هر پست میتوانید کامنت های آموزشی و مرتبط با فیلم را قرار دهید و در صورت رضایت، پست را لایک کنید.

در بخش بالا سمت راست، آیکونی قرار داده شده است که میتوانید در صورت تمایل، پست را به لیست نشان شده ها منتقل کنید تا در صورت تمایل به مشاهده مجدد آن بتوانید به سادگی به پست دسترسی داشته باشید.

انتقال کلمه های جدید به جعبه لایتنر:

در بخش توضیحات انگلیسی که برای عکس ها و فیلم ها قرار داده شده است، میتوانید روی واژه ای که برای شما جدید است، کلیک کنید. با کلیک روی واژه، پنجره ای برای شما باز میشود که میتوانید تلفظ لغت را مورد بررسی قرار دهید، مثالهای بیشتری را در مورد آن بخوانید و در صورت تمایل، کلمه را به جعبه لایتنر منتقل کنید.

بخش  جعبه لایتنر:

یکی از بخش های بسیار جذاب و کاربردی که در این برنامه قرار داده شده است، leitner box است. کار کردن با آن بسیار راحت است و سبب میشود که شما کلمات را بهتر به ذهن بسپارید و آموخته های خود را مورد بررسی قرار دهید.

طریقه کار کردن با جعبه لایتنر به این صورت است که شما کلمات جدید را به جعبه اول منتقل میکنید. برای مشاهده موارد موجود در جعبه گزینه لایتنر که در بخش پایینی برنامه قرار داده شده است را لمس کنید.

هنگامی که وارد leitner box میشوید:

در ابتدا کلمه را به زبان انگلیسی مشاهده میکنید که میتوانید با زدن گزینه (برای دیدن جواب ضربه بزنید) معنی لغت را مشاهده کنید.

بعد از دیدن جواب، شما شاهد دو گزینه (بلد بودم و بلد نبودم) خواهید بود که نحوه عملکرد این دو گزینه به این صورت است که:

  1. در صورتی که گزینه بلد بودم را انتخاب کنید، واژه به باکس بعدی منتقل میشود.
  2. در صورتی که انتخاب گزینه بلد نبودم باشد، واژه در جعبه اول باقی می ماند.

در هر دو صورت شما تا زمانی معین به کلمه دسترسی نخواهید داشت زیرا از قوانین لایتنر است. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این بخش، میتوانید روی آیکون علامت سوال کلیک کنید)

تفاوت عملکرد جعبه لاینترهای یک تا پنج :

تمامی جعبه های دیگر نیز عملکردی این چنینی دارند و تنها تفاوت آن ها این است که در صورتی که بلد نبودم را انتخاب کنید، کلمه به باکس اول باز می گردد. تمامی کلمات آموخته شده در انتها در باکس پنجم قرار میگیرند و شما با طی تمامی این مراحل و ارسال لغات به جعبه آخر که تمامی آموخته های شما است، اطمینان حاصل میکنید که واژه ها در حافظه بلند مدت شما قرار گرفته اند.

امکانات بخش لایتنر باکس:

در این بخش میتوانید لغاتی را اضافه کنید که:

  • در فیلم ها و عکس ها به آن ها برخورد میکنید که توضیح این مورد را در بالا به شما داده شد.
  • همچنین میتوانید با لمس دکمه به اضافه، کلمه دلخواه خود را نیز اضافه کنید.

در این بخش میتوانید از تمامی لغات به صورت یک جا یک نیز نسخه پشتبان تهیه کنید.

بخش پیام های اضافی :

در قسمت بالای برنامه، پاکت نامه ای قرار داده شده است که این امکان را برای شما فراهم میکند که به پیام های اضافی دسترسی داشته باشید. به هنگام ارسال پیام های اضافی، برنامه به صورت خودکار از طریق ارسال نوتیفیکیشن، شما را مطلع میکند.

منظور از پیام های اضافی:

مطالب آموزشی و مفیدی است که پشتیبان به صورت رایگان برای شما ارسال میکند و نکات ریز و قابل توجهی را بیان میکند که شاید کمتر به آن توجه شده باشد. در این بخش شما شاهد کلمات پر کاربرد، اصطلاحات و دیگر موارد این چنینی خواهید بود.

مشخصات ظاهری پیام های اضافی:

پیام های اضافی ارسالی دارای عنوان مناسبی هستند که موضوع بحث را به خوبی بیان کنند. پیام ها علاوه بر عنوان، دارای تاریخ بوده و خوانده شدن و یا عدم خوانده شدن پیام ها با آیکونی نشان داده میشود که به ترتیب دارای رنگ سبز و قرمز هستند و در سمت چپ پیام قرار میگیرند.

امکانات بخش پیام های اضافی:

از جمله امکان بسیار جالبی که برای این بخش در نظر گرفته شده است، امکان به اشتراک گذاری مطالب ارسالی است. آیکون به اشتراک گذاری در بالای سمت راست وجود دارد که با لمس آن امکان به اشتراک گذاری در انواع شبکه های اجتماعی، ایمیل و مانند این ها وجود دارد.

در این بخش نیز میتوانید هر واژه جدید را به جعبه لایتنر منتقل کنید.

 

بخش دیکشنری :

بخش بسیار پر کاربردی که در manamo قرار داده شده است، دیکشنری همراه است. دیکشنری قرار داده شده برای شما بیش از سی هزار کلمه را همراه با معنی و تلفظ قرار داده است و همچنین امکان اضافه کردن آن ها به باکس لایتنر نیز وجود دارد.

Dictionary شامل جستجو به صورت:

  • انگلیسی به فارسی.
  • فارسی به انگلیسی.
  • انگلیسی به انگلیسی.

می شود.

بخش پروفایل و امکانات اضافی برنامه مانامو :

پروفایل:

در قسمت پایینی برنامه بخشی به پروفایل وجود دارد که اطلاعات کلی و شرح کلی از عملکرد شما را نشان میدهد.

  1. در این قسمت میتوانید نام و عکس خود را ویرایش کنید.
  2. زمان باقی مانده از اشتراک خریداری شده را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به تمدید آن کنید.
  3. تراکنش ها، مطالب منتشر شده، دانلود شده ها، نشان شده ها و جایزه های شما نیز در این بخش قابل مشاهده هستند.
  4. برای تغییر رمز و خروج از اکانت نیز میتوانید از این قسمت استفاده کنید.

امکانات اضافی برنامه مانامو:

با لمس علامت سه خط در بالا سمت راست میتوانید به امکانات اضافه تری دسترسی پیدا کنید که شامل:

  • دسته بندی: با زدن این دکمه تمامی دسته بندی ها را به صورت یک جا مشاهده خواهید کرد.
  • کتاب ها من.
  • فروشگاه: در این بخش میتوانید اشتراک های ۱ ساله، ۳ ماهه و ۶ ماهه دریافت کنید.
  • تنظیمات.
  • دانلود شده ها.
  • نشان شده ها: در صورت نشان کردن فیلم و عکس مد نظر، در این بخش نمایش داده میشوند.
  • قوانین.
  • انتشار محتوای آموزشی: در این بخش، شما هم میتوانید عکس و فیلم های آموزشی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
  • امتیاز به برنامه: با دادن امتیاز از ما حمایت کنید.
  • ارتباط با پشتیبانی: در صورت هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد میتوانید از طریق این بخش با ما در تماس باشید.
  • درباره ما.
  • خروج از اکانت.

برداشت درآمد از برنامه :

برای برداشت باید حداقل ۱۰ هزار امتیاز داشته باشید و حداقل یک بار جزو ۱۰ نفر برتر برنامه از لحاظ کسب امتیاز قرار بگیرید.

پس از آن می توانید با انتخاب گزینه برداشت و ثبت اطلاعات حساب بانکی درآمد خود را به صورت نقدی برداشت نمایید.

مانامو هر هفته به ۱۰ نفر برتر که امتیاز بالا تری را کسب کرده اند، جوایزی را اهدا خواهد کرد:

لازم به ذکر است که شما با کسب امتیاز علاوه بر برخورداری از جوایز، می توانید در قرعه کشی های دوره ای که مانامو برگزار می کند نیز شرکت کنید.

برای شرکت در قرعه کشی دوره ای باید:

امتیاز های خود را افزایش دهید و به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنید.

 جوایزی که با تبدیل امتیازهای خود میتوانید کسب کنید:

دریافت اشتراک مانامو با تبدیل امتیاز ها:

  • با داشتن ۲۰۰ امتیاز میتوانید اشتراک ۱ روزه دریافت کنید.
  •  برای اشتراک ۷ روزه  ۵۰۰ امتیاز
  • کاربرانی که تا ۱۰۰۰ امتیاز بدست آورده اند، میتوانند این امتیازهای خود را تبدیل به اشتراک ۱ ماهه مانامو کنند.

دریافت جوایز غیر نقدی با تبدیل امتیاز ها:

  • کد های تخفیف اسنپ.
  • کد های تخفیف دیجیکالا.  
  • و …

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به اپ مراجعه نمایید.

سند برداشت از برنامه :





MANAMO

Manamo

manamo

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی همراه با کسب درآمد با اپلیکیشن مانامو - Manamo

آموزش نرم افزار manamao

اپلیکیشن manamo

اپلیکیشن زبان انگلیسی

اپلیکیشن مانامو

درآند رایگان

مانامو

معرفی برنامه manamo

کسب درآمد از برنامه اندروید

کسب درآمد با اپلیکیشن Manamo

کسب درآمد با اپلیکیشن مانامو

کسب درآمد با برنامه مانامو

کسب درآمد تومانی از برنامه مانامو

کسب درآمدتومانی

۹۸/۱۲/۲۹

نظرات (۹)

سلام من از یکی شنیدم با شماره ها و پسورد های مختلف تو یک گوشی میتونم چندتا اکانت بسازم 

یعنی هر بار از یه اکانت خارج شم برم تو اکانت دیگم

این کار باعث مسدود شدن اکانتام نمیشه؟

۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۵۱
پاسخ:
سلام.این کار باعت مسدودی حسابتون میشه.اون شحص احتمالا اطلاعات کافی نداشته.توقوانین سایت گفته ساخت چند اکانت روی یک گوشی ممنوع

سلام اگر فیلم آموزشی بزارم امتیاز میده یا نه 

۲۷ خرداد ۹۹، ۱۷:۱۶
پاسخ:
سلام.تماشای ویدیو امتیاز داره ولی گذاشتن فیلم نه

بیشتر از یه ماهه برداشت زدم ولی پولمو ندادن

۲ شهریور ۹۹، ۰۱:۳۴
پاسخ:
سلام.به پشتیبانی برنامه پیام بدید تا رسیدگی کنند مشکلتون حل میشه

پیام دادم به پشتیبانی

یه ماهه فقط دارن میگن به زودی واریز میشه صبور باشین

کلاهبرداریه 

۲ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۳
پاسخ:
سلام. نه من برداشت زدم کلاهبرداری نیست

آخرین بار کی برداشت زدین؟

من یه بار برداشت زدم چندماه پیش پولمو دادن دومین بار دیگه ندادن

۳ شهریور ۹۹، ۰۱:۱۵
پاسخ:
سلام. باید به پشتیبانی برنامه بگید تا اقدام کنند.

چطور باید کیف پولو به 100 هزار برسونم 

۵ تیر ۰۰، ۰۱:۲۰
پاسخ:
با انجام تکالیف و وظایف دیگر.داخل پست همه چی توضیح داده شده مطالعه کنید

سلام برنامه ایرانی هست یانه

۲۳ تیر ۰۰، ۰۶:۵۷
پاسخ:
سلام.بله ایرانی هست
مانی تازیکی

چجوری امتیاز رو به پول تبدیل کنیم

۱۲ آبان ۰۰، ۲۲:۴۵
پاسخ:
داخل خود برنامه امتیاز را معادلش را به تومان نشون میده

برنامه ایرانی و پول دادن.خدایا خودت ما رو به راه راست هدایت کن.

ایرانی= کلاهبرداری.

شکی درش نیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی