خیلی پیش میاد دوستان نیاز دارند که پول های الکترونیکی خودشون رو برای استفاده از سایتهای مختلف تبدیل کنند برای مثال شما دلار پرفکت مانی دارید و به دلایل مختلف نیاز به دلار دیگه ای مثل payeer یا bitcoin یا اتریوم داشته باشید، در این اینجا مبدل های ارز (اکسچنج ها) بهترین گزینه هستند.
سایتی که یک ارز دیجیتالی رو به ارز دیجیتالی دیگه ای تبدیل میکنه، یا یک ارز الکترونیکی رو به ارز دیگه ، اکسچنجر می نامند.

یکی از بهترین اکسچنجرهای ارزهای الکترونیکی و دیجیتالی فعلی Top_exchange است .

در این سایت اکسچنجر قادر هستید که پول های پرفکت مانی، بیت کوین، پاییر، AdvCash، اتریوم، دوج کوین،دش، مونرو،یاندکس مانی، لایت کوین و بیت کوین کش رو با کمترین کارمزد به همدیگه تبدیل کنید .

تمام ارزهای بالا را در این اکسچنج میتوان به راحتی به همدیگر تبدیل کرد ، به عنوان مثال ، پرفکت مانی را به بیت کوین یا بلعکس ، بیت کوین به اتریوم ، پایر به پرفکت مانی و …

از ویژگی های این اکسچنج سرعت بالا ، کارمزد پایین، سادگی کار با اکسچنج و پشتیبانی فعال آن می باشد.

آموزش چنج کردن ارزها در Top_exchange

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام کنید.

لیک ثبت نام

بعد از اتمام مراحل ثبت نام و ورود به داشبودر در اکانت خود ، مطابق تصویر زیر گزینه ی Exchange را می زنیم .
در سمت چپ که گزینه ی sell (فروش) قابل مشاهده است ارزی که قصد داریم ارسال کنیم را انتخاب می کنیم ، که در تصویر زیر ما ارز دلار پرفکت مانی را انتخاب کردیم .
در سمت چپ و گزینه ی Buy (خرید) ارزی که میخاهیم دریافت کنیم را انتخاب می کنیم که در تصویر ما بیت کوین را انتخاب کردیم

بعد از انتخاب ارزها در سمت راست سایت همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است ، در کادر اول مقابل Sell که ما ارز پرفکت مانی را انتخاب کردیم مبلغ را وارد می کنید ،
پس از وارد کردن مبلغ ، در زیر مقدار بیت کوینی که به ازای ارز واریزی ما ارسال میشود نمایش داده می شود .
در کادر To wallet ، آدرس کیف پول خود را وارد می کنیم و در کادرهای پایین ایمیل و شماره ی همراه را بدون صفر و با کد کشور وارد کرده و گزینه ی Exchange را می زنیم .

در صفحه ی باز شده ی بعدی و پس از تایید تراکنش ، صفحه ی جدیدی باز می شود که 20 دقیقه زمان داریم تا ارز مورد نظر را توسط گزینه ی Go to payment و انجام تراکنش واریز کنیم.


پس از ارسال ارز توسط کاربر و کامل شدن تراکنش و دریافت توسط سایت بصورت اتوماتیک ارز انتخابی کاربر که آن را تبدیل نموده به کیف پول شخصی واریز می شود . معمولا پروسه ی دریافت توسط کاربر در کمتر از 10 دقیقه زمان می برد.