در این آموزش قصد داریم به صورت جامع سایت CointiPly را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم و نحوه کار با پنل کاربری و کسب بیت کوین رایگان در این سایت را تشریح نماییم و در انتها به تبیین استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت کوین تی پلای خواهیم پرداخت.

سایت COINTIPLY

سایت COINTIPLY یکی از سایت های معتبر bitcoin faucet می باشد. این سایت فعالیت خود را از سپتامبر سال 2017 آغاز نمود و تا کنون همواره پرداختی های منظمی به کاربران خود داشته است.

روش کلی کسب درآمد از سایت کوین تی پلای بسیار ساده است و به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارد. بدین منظور کافیست بر روی یک دکمه به نام ROLL & WIN کلیک کنید. با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان متناسب با شانس خود دریافت نمایید.

البته اگر قصد داشته باشید فقط با فشردن دکمه RoLL & WIN ، هر یک ساعت مقدار کمی بیت کوین به حساب خود اضافه کنید، رشد حساب کند خواهد بود. بنابراین در این آموزش، ما به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن می توانید میزان بیت‌کوین دریافتی و سرعت پیشرفت را بالا ببرید.

اطلاعات و نکات مهم در مورد سایت کوین تی پلای

  • سایت cointiply دارای اعتبار و امنیت بالایی می باشد.
  • سایت کوین تی پلای ، مشکلی با ایرانیان ندارد.
  • شما با هربار رول زدن در سایت cointiply مقداری کوین (سکه) دریافت می نمایید. هر یک کوین در این سایت، همواره معادل 0.0001 دلار است و بر همین اساس، معادل ارزش آن به شما بیت کوین اختصاص خواهد گرفت. در لحظه نگارش مقاله هر کوین تقریبا 1.5 ساتوشی است.
  • حداقل مبلغ برداشت در سایت کوین تی پلای بستگی به روش برداشت شما دارد. اگر قصد برداشت مستقیم از طریق حساب دوج کوین داشته باشید، این مبلغ 30000 کوین است و حداقل مبلغ برداشت برای حساب بیت کوین، 50000 کوین می باشد.
  • هر یک ساعت می توانید یک ROLL در این سایت بزنید.
  • در هنگام نگارش این مقاله ارزش هر رول در این سایت، تقریبا در بازه 15 کوین تا 210 کوین می باشد. یعنی کمترین میزانی که در هر رول ممکن است برنده شوید 15 کوین و ماکزیمم مقداری که می توانید برنده شوید، 210 کوین است. البته یک جایزه ویژه 100000 کوینی نیز وجود دارد که به فردی می رسد که با زدن رول، عدد 99999 برایش به نمایش درآید.
  • سایت cointiply دارای امتیاز وفاداری یا همان Loyalty Bonus می باشد که به ازای هر روز که به صورت مداوم در سایت آنلاین بشوید و بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک فرمایید، یک درصد به درآمد شما افزوده خواهد گشت.
  • یک از ویژگی های جذاب سایت cointiply که پتانسیل کسب درآمد در آن را به شدت افزایش می دهد، امکان جذب زیرمجموعه مستقیم به صورت نامحدود است.
  • در سایت کوین تی پلای علاوه بر کسب بین کوین رایگان با رول زدن، روش های دیگری برای کسب درآمد همچون مشاهده تبلیغات، انجام کارهای کوچک، تماشای ویدیو، بازی کردن نیز وجود دارد.

آموزش ثبت نام در سایت Cointiply :

برای ثبت نام در این سایت برروی لینک زیر کلیک نمایید

لینک عضویت

بعد از کلیک برروی لینک بالا و ورود به سایت برروی گزینه Start Earning Now کلیک نمایید.

 

 

در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

First name : در این قسمت نام خود را وارد نمایید.

Email : در این قسمت ایمیل خود را وارد کنید.

Password : در این قسمت رمز عبور خود را وارد نمایید.

Confirm Password : در این قسمت رمز عبور وارد شده را تکرار نمایید.

در نهایت برروی CREATE YOUR ACCOUNT کلیک کرده و به ایمیل خود بروید و برروی لینک تایید کلیک کنید تا ثبت

نام تکمیل گردد. با ثبت نام در این سایت 100 سوتاشی به شما تعلق می گیرد.

 

 

نکته: 

در دفعات بعد برای ورود به سایت، پس از وارد نمودن آدرس سایت، از منوی فوقانی بر روی گزینه “LOGIN”کلیک کنید و با وارد نمودن ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت شوید.

آموزش فعالیت در سایت Cointiply :

بعد از ورود به سایت از منوی بالای صفحه برروی Dashboard و سپس Faucet کلیک نمایید. در این قسمت می توانید با کلیک برروی Roll & Win و انتخاب گزینه ReCaptcha از فلش سمت پایین و کلیک برروی گزینه من ربات نیستم و حل تست انسان شناسی مقداری ساتوشی بدست آورید. هر ساعت یکبار می توانید برروی Roll & Win کلیک نمایید. (مراحل کار در تصاویر زیر نشان داده شده است.)

 

 

برای کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات از منوی بالای صفحه برروی PTC ads کلیک کرده تا توضیحات مربوط به این تبلیغات ، زمان مورد نیاز برای مشاهده و میزان پاداش آن نمایش داده شود.

بر روی View کلیک کرده تا تبلیغ در صفحه جدید باز گردد چند ثانیه در این صفحه بمانید تا زمان مورد نیاز برای مشاهده طی گردد سپس به صفحه قبل باز گردید و با حل تست تصویری موجود جایزه خود را دریافت نمایید.

برای مثال در تصویر زیر از شما خواسته شده که مداد را انتخاب نمایید. 

 

آموزش برداشت از سایت Cointiply :

برای برداشت از این سایت باید در آمد شما به حداقل 0.00030000 بیت کوین (30.000 ساتوشی) برسد . برای برداشت ، از قسمت بالای صفحه و سمت چپ برروی نام کاربری خود کلیک کرده و گزینه Withdraw را انتخاب نمایید.


 در صفحه باز شده دو گزینه Withdraw to your bitcoin wallet و Withdraw to your Doge wallet وجود دارد که به ترتیب انتقال به کیف پول بیت کوین و انتقال به کیف پول دوج کوین می باشند. که مقدار انتقال به کیف پول دوج کوین از پایین تر بوده و معادل 30.000 کوین یا 30.000 ساتوشی می باشد. پس گزینه دوم یعنی Withdraw to your Doge wallet را انتخاب می کنیم. و سپس مبلغ انتقال و آدرس کیف پول دوج گوین خود را وارد کرده و برروی Withdraw کلیک می کنیم تا عملیات انتقال صورت گیرد.

آشنایی با سایر منوهای پنل کاربری در سایت کوین تی پلای

Name Menu:

در بالای سایت سمت راست، نامی که اکانت خود را با آن ساخته اید قرار دارد. اگر بر روی این نام کلیک کنید منویی آبشاری مشابه تصویر زیر برای شما باز خواهد شد که به توضیح گزینه های آن خواهیم پرداخت.

Dashboard:

 شما را به داشبورد حساب کاربریتان در سایت cointiply منتقل می کند. همان صفحه ای که در آن می توانید هر ساعت یکبار بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک نمایید.

Withdraw: 

از این گزینه برای برداشت درآمد خود استفاده می کنید. در هنگام نگارش مقاله سه روش برای برداشت درآمد وجود دارد. می توانید درآمد خود را مستقیم به کیف پول بیت کوین یا دوج کوین خود انتقال دهید  پس از انتخاب روش، کافیست شماره حساب خود را وارد کنید تا درخواست برداشت شما ثبت گردد و در صف پرداخت قرار گیرد. همچنین در این صفحه قوانین مربوط به برداشت درآمد نیز وجود دارد.

Activity: 

در این بخش تاریخچه تمام فعالیت های خود در سایت cointiply را مشاهده خواهید کرد.

Payments: 

برداشت های خود از سایت را در این بخش می توانید مشاهده و پیگیری نمایید.

Referrals: 

این گزینه شما را به صفحه مدیریت زیرمجموعه ها منتقل می کند.

Settings / Premium:

 این بخش مربوط به تنظیمات اکانت است که البته در حال حاضر گزینه خاص و پرکاربردی در آن مشاهده نمی شود.

FAQ: 

شما را به بخش سوالات متداول سایت هدایت خواهد نمود.

Contact & Support:

 این گزینه مربوط به بخش پشتیبانی سایت است و برای برقراری تماس با پشتیبانی و مدیریت سایت، می توانید از این گزینه اسنفاده نمایید. فقط دقت نمایید که زبان مکاتبات باید انگلیسی باشد.

Logout:

 با استفاده از این گزینه، از سایت cointiply خارج خواهید شد.

باکس درآمد

در هدر سایت، باکس درآمد خود را نیز مشاهده می نمایید. این باکس، در تصویر زیر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.

 

همان طور که مشاهده می کنید، در این باکس درآمد شما به ترتیب از چپ به راست بر حسب کوین، دلار و بیت کوین مشخص گردیده است.

 

قوانین مهم سایت Cointiply

  • هنگامی که فردی زیر مجموعه‌ی شما می شود، به ازای فعالیت ها و کلیک هایش به صورت کامل درآمد خود را دریافت خواهد کرد و مبلغ پرداختی به شما از درآمد او کسر نخواهد شد بلکه سهم شما از سود صاحب سایت، پرداخت خواهد شد که برای سایتش تبلیغ نموده اید و کاربر جدید جذب کرده اید.

  • در تمام سایت هایی که امکان زیرمجموعه گیری فعال است، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید. هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به ختم همه آن ها منجر می گردد.

  • مجاز به استفاده از پراکسی ها و VPN ها نیستید.

  • هرگز مجاز به استفاده از نرم افزارهایی که مشاهده تبلیغات و انجام کلیک ها را خودکارسازی یا دستکاری نمایند نیستید.

  • از اینترنت مکان های عمومی مانند دانشگاه، فرودگاه و کافی شاپ نباید برای وصل شدن به سایت Cointiply و کسب درآمد از این سایت استفاده نمایید.

  • اگر به انجام آفرها می پردازید، حتما با اطلاعات واقعی و صحیح وظایف خود را انجام دهید.

 

استراتژی موفقیت و کسب درآمد مطلوب از سایت COINTIPLY

همراهان گرامی برای کسب درآمد مطلوب در سایت COINTIPLY نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری ندارید و می توانید با کمی صبر و رعایت اصولی که در این بخش آموزش خواهید دید، به درآمد قابل توجه و مطلوبی برسید.

همچنین قابل ذکر است که اگر دنبال درآمد میلیونی در ماه اول هستید  از کار در این سایت پرهیز نمایید. این سایت جهت درآمد مناسب حداقل نیاز به ۶ ماه فعالیت مداوم دارد و باید روزانه به طور منظم به سایت کوین تی پلای سر بزنید.

·         کلیک های منظم بر روی ROLL & WIN به صورت روزانه

شرط اول برای موفقیت در سایت cointiply انجام کلیک های حداکثری بر روی ROLL است. شما هر ۶۰ دقیقه، یک بار می توانید بر روی دکمه ROLL کلیک نمایید. بنابراین در هر روز نهایتا می توانید ۲۴ بار رول بزنید. سعی کنید حداقل ۱۴ بار در روز رول بزنید. هرچه تعداد رول هایی که می زنید بیشتر باشد، سرعت پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین به صورت مداوم و روزانه در سایت به فعالیت بپردازید تا ضریب وفاداری خود را افزایش دهید. هنگامی که ضریب شما به ۱۰۰ درصد برسد، هنگامی که رول می زنید، دو برابر پاداش دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که حتی اگر فقط یک روز در سایت آنلاین نشوید، ضریب وفاداری شما مجددا ریست و صفر خواهد شد، پس حتی اگر یک روز زمانی برای فعالیت ندارید هم حداقل یک بار رول بزنید تا ضریب شما ازبین نرود.

·         بدست آوردن تمام کوین هایی که قادر به کسب آن ها هستید

این فرآیند تاثیر زیادی در سرعت پیشرفت شما، به خصوص در اوایل کار دارد. سعی کنید همواره به بخش های Browser Games، PTC ADS، VIDEOS و OFFER WALLS مراجعه کنید و هر روز تلاش نمایید تا کوین های بیشتری از این بخش ها بدست آورید.

·         جذب زیرمجموعه مستقیم

با توجه به اینکه در سایت cointiply می توانید بدون محدودیت به جذب زیرمجموعه بپردازید، باید از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرید و تا می توانید زیرمجموعه های فعال جذب نمایید. هرچقدر در این امر موفق تر عمل کنید، سرعت افزایش درآمد و پیشرفت شما نیز بیشتر خواهد بود.

شما به ازای هر رول زدن زیرمجموعه خود، ۲۵ درصد پاداش از طرف سایت دریافت می کنید. همچنین به ازای درآمدی که از بازی ها و offerwalls کسب نماید نیز ۱۰ درصد از طرف سایت به شما پرداخت خواهد گردید.

روش های متفاوت و خلاقانه‌ی زیادی برای جذب زیر مجموعه وجود دارد، که در زیر به چند مورد از اساسی ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • وبلاگ یا سایتی داشته باشید و در یکی از نوشته های خود اقدام به توصیف سایت cointiply.com نموده و لینک زیر مجموعه گیری خود را نیز در نوشته تان اضافه نمایید تا کاربران از طریق شما در سایت کوین تی پلای عضو شده و زیرمجموعه شما شوند.

  • لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه و کانال های پرطرفدار شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و … قرار دهید.

  • در سایت های دیگر (کلیکی، تبلیغاتی و … ) لینک زیر مجموعه گیری خود را ثبت کرده و به سایر کاربران دنیای اینترنت نمایش دهید.

  • لینک زیرمجموعه گیری خود را به همراه توضیحاتی درباره سایت cointiply به ایمیل افراد مختلف به صورت گروهی ارسال نمایید.

بنابراین با استفاده از راه های فوق سعی کنید تا می توانید برای خود زیرمجموعه جذب نمایید.