بیت کوین کش یکی از 10 ارز برتر حال حاضر بازارهای ارز دیجیتالی است. به همین دلیل امروز می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که می توانید با دیدن تبلیغات، و نصب اپلیکیشن ها، بیت کوین کش دریافت کنید. در حال حاضر هر بیت کوین کش معادل 300 دلار آمریکا است. پس با صرف کمی وقت در روز می توانید درآمد خوبی از این روش به دست آورید.

Free Bitcoin Cash نام نرم افزاری است که توانسته است با امتیاز 4.0 در گوگل پلی نامی برای خود دست و پا کند. کافی است آن را نصب کنید و با دیدن یک سری تبلیغات و فعالیت ها، بیت کوین کش جمع آوری کنید. برای این کار در ابتدا ف_یلتر شکن خودتون را روشن کنید و از گوگل پلی جدیدترین نسخه نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

 

 برای دانلود و نصب نرم افزار Free Bitcoin Cash کلیک کنید.

 

پس از نصب، از وصل بودن ف_یلتر شکن خود اطمینان حاصل کنید و برنامه را باز کنید و با ایمیل خود ثبت نام کنید.سپس آدرس والت بیت کوین کش خودتون را وارد کنید. پس از ثبت نام با چنین صفحه ای روبرو می شوید.

 

 

در بخش اول یعنی Hourly Claim Available می توانید با کلایم کردن که هر یک ساعت فعال می شود، بسته با شانستون بیت کوین کش جمع آوری کنید.

 

 

در بخش دوم یعنی Bonus Claim Available که هر 4 ساعت فعال می شود، می توانید مانند روش بالا در آن تبلیغات ببینید و به صورت رندوم از دایره های انتخابی مقداری بیت کوین کش دریافت کنید.

 

 

در بخش سوم و چهارم که Earn More BCH: AdGem OfferWall نام دارد می توانید با نصب برنامه و انجام فعالیت در سایت های مختلف بیت کوین کش جمع آوری کنید.

 

 

در بخش Get the Brave Browser می توانید از سایت Free Bitcoin Cash که تحت وب می باشد، برای جمع آوری بیت کوین کش استفاده کنید.

 

 

در آخرین قسمت Control Panel می توانید جزئیاتی از ایمیلی که ثبت نام کردید، کیف پول بیت کوین کشی که بعد از ثبت نام وارد کردید و خیلی از موارد دیگر را مشاهده کنید.

 

 

توضیح بخش های مختلف در قسمت Contol Panel

Registered Email Address : ایمیلی که ثبت نام کردید را می توانید مشاهده کنید و در صورت لزوم با انتخاب مداد سمت راست آن را ویرایش کنید.

Registered Wallet Address : آدرس کیف پول بیت کوین کش است که می توانید آن را وارد و یا ویرایش کنید. برای ساخت کیف پول اینجا را کلیک کنید.

Next Payout : در این قسمت زمان واریزی را نمایش می دهد، این برنامه به صورت اتوماتیک هر سه شنبه اگر به سقف 10000 برسید، به کیف پول شما واریز می کند.

 

 

Payment History : در این قسمت مقدار پرداختی هایی که انجام شده را می توانید مشاهده کنید.

Referrals : در این قسمت می توانید با لینکی که به شما اختصاص می دهد، دوستان خود را دعوت کنید و از فعالیت آن ها به مقدار 10% بیت کوین کش جمع آوری کنید.

Compeleted Offers : در این قسمت می توانید، بازی و برنامه هایی که برنامه به شما پیشنهاد کرده و در آن فعالیت کردید، مقدار بیت کوین کش که جمع آوری کردید را مشاهده کنید.

Help / FAQ : در این قسمت می توانید راهنما و قوانین استفاده از برنامه را بخوانید و در صورت لزوم از پشتیبانی کمک بگیرید.