نانو با نماد اختصاری NANO یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 129.61 میلیون دلار، در رتبه 55 بازار قرار داشته و سهم 0.04 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

هر واحد از نانو در این لحظه با قیمت 0.97 دلار، با احتساب نرخ دلار 17,000 تومان معادل 16,500 تومان معامله می شود.

با استفاده از اپلیکیشن Free NANO Faucet می توانید ارز نانو جمع آوری کنید.

توکن NANO cryptocurrency سریع و کم هزینه است که در یک شبکه غیر متمرکز اجرا می شود و قابلیت تبدیل به ارزهای دیگر را دارد.

هم چنین درصرافی Kucoin لیست شده است.

آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن Free NANO Faucet :

توجه داشته باشید این برنامه برای بعضی ها میزنه که در کشور قابل دسترس نمی باشد.
باید اول به فیلترشکن وصل شوید و دیتا و حافظه کش (cache) سرویس گوگل پلی خودتون را پاک کنید و از لینک زیر وارد سایت بشید و روی گزینه دانلود و نصب کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن

وارد برنامه که شدید روی سه خط بالا سمت چپ، ضربه بزنید وارد تنظیمات بشید و ایمیل خودتون را وارد کنید.سپس ایمیلی که واستون میاد را وریفای کنید. در قسمت  Your NANO wallet ، وارد کیف پول تراست والت بشید و علامت + را بزنید و توکن NANO را سرچ کنید و آدرس نانو را کپی و وارد نرم افزار کنید و ذخیره نمایید.

اگر کیف پول تراست والت ندارید از لینک زیر می توانید کیف پول را نصب و استفاده نمایید.

لینک آموزش کیف پول تراست والت


منوهای کلی این برنامه به صورت زیر است :

در این برنامه می توانید هر 50 دقیقه به برنامه سر بزنید و با کلیک برروی دکمه Claim NANO می توانید کلایم بزنید و مقداری نانو کسب کنید.

در این قسمت باید اعدادی که میده را هرچی گفته مثلا 6+1 می شود 7 .روی عدد 7 کلیک می کنیم.ممکنه ضرب یا تفریق باشه.هر چیزی باشه باید جوابش را در کادر پایین بزنید.

سپس روی دکمه OK کلیک کنید

نکته :

 شما با هر کلایم 1 درصد به کلایم بعدی شما اضافه میشه تنها در صورتی که بعد هر کلایم برداشت نکنید .
یعنی شما اگه کلایم کنید و برداشت بزنید هیچ درصد کلایمی بهتون داده نمیشه ولی اگه کلایم کنید و صبر کنید تا کلایم بعدی و ...  به ازای هر کلایم و برداشت نکردن بالانس یک درصد بهتون میده.

آموزش برداشت از اپلیکیشن :

برای برداشت از این اپلیکیشن می توانید روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید و گزینه  withdraw NANO  کلیک کنید و برداشت بزنید.

📥 حداقل برداشت ندارد ؛ یعنی از هر مقدار که دلتون بخواد می توانید برداشت بزنید و در کمتر از 5 دقیقه به کیف پولتون واریز می شود.

لینک زیرمجموعه گیری :

شما در این برنامه می توانید از قسمت Referral Program لینک زیرمجموعه گیری خودتون را کپی کنید و بین دوستانتون یا شبکه های اجتماعی پخش کنید و 10 درصد از کلایم هر زیرمجموعه نانو کسب کنید.

هم چنین قسمت History تاریخچه برداشت های شما را نشان می دهد.