اگر به دنبال یک صرافی هستید که با خیال راحت بتونید در ایران با اون کار کنید و به صورت لحظه ای در اون بتونید ارزهای دیجیتال تون رو تبدیل کنید، پیشنهاد می کنم در صرافی کوینکس ثبت نام کنید.

کوینکس | COINEX یک صرافی بین المللی ارز دیجیتال است که در اواخر سال 2017 میلادی تأسیس شد. اعضای تیم اصلی COINEX به سرپرستی “یانگ هایپو”، برخی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت از سراسر جهان هستند. تیم COINEX شامل پذیرندگان اولیه کریپتوکارنسی با تجربه بین المللی فراوان است.

شرکت CoinEx دقیقا مانند “Binance” و “Bitifinex” در هنگ کنگ ثبت شده و یک برند فرعی از “ViaBTC” است، شرکتی که بنیانگذار آن نیز “یانگ هایپو” است. CoinEx با گروه های دیگر در بخش رمزنگاری ارتباط و همکاری دارد که مهمترین آنها “Blockchair” و “Bitcoin Cash” هستند.

در حال حاضر ، خدمات CoinEx در بیش از 100 کشور جهان در دسترس است، با این حال ، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود. اکسچنج کوینکس Coinex یکی از صرافی هایی بوده که تا به این مدت مشتریان زیادی داشته و یکی از بهترین صرافی برای ایرانیان حساب میشود چرا که در قوانین سایت خود ایرانیان را تحریم نکرده و بسیاری از تریدرها برای ترید ارزهای دیجیتال خود از این صرافی استفاده میکنند.

به بسیاری از طرفداران ترید در باینانس همیشه پیشنهاد شده که مراقب بسته شدن اکانت خودتان باشید چرا که نام ایران در قوانین بایننس به عنوان کشورهایی لیست شده که اصلا پشتیبانی نمی شود.

این صراقی از لحاظ عملکرد بسیار شبیه به صرافی های بزرگ دنیا مثل بایننس و بیتمکس و … می باشد، ولی دارای ویژگی هایی برای ما ایرانی هاست که به آن اشاره می کنم :

در بسیاری از صرافی ها بدون فیلتر شکن و VPN های قوی وارد وارد شوید حساب شما به همراه موجودی داخل آن مسدود خواهد شد، ولی در کوینکس نیازی به استفاده از فیلتر شکن ندارید و به راحتی و با امنیت کامل می توانید با اینترنت ایران وارد این صرافی شده و به خرید و فروش و همینطور چنج ارزهای دیجیتال خود بپردازید.

ثبت نام و کارکرد با اینترنت ایران (بدون نیاز به VPN و VPS)
پشتیبانی از کد کشور ایران برای ایمن سازی حساب توسط کد دو مرحله ای پیامکی
دارای بخش مارجین و لوریج برای سود های چند برابری
محیطی راحت و ساده ولی قوی و کاربردی

  • کمیسیون ترید کردن در کوینکس تقریبا” نصف ” binance است و حتی امکان به صفر رساندن آن با خرید پکیج های VIP کوینکس وجود دارد.
  • بازار ارز دیجیتال توسط بایننس دستکاری می‌شود و بسیاری از ارزهای بایننس در کنترل ربات ها و نهنگ ها قرار دارند که امکان نوسان گیری را بسیار مشکل کرده. در حالیکه در کوینکس (حداقل در حال حاضر) این مشکلات وجود ندارد.
  • کمیسیون برداشت و فروش در بایننس بسیار بالاست. در حالی که کمیسیون برداشت از کوینکس برای بسیاری از ارزها (از جمله بیت کوین کش) صفر مطلق است.
  • تمامی امکانات و ابزارهای یک تریدر حرفه ای در کوینکس پیش بینی شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.
  • بایننس با انتشار اخبار خلق الساعه و کارهای غیر حرفه ای (از جمله حذف ارزهایی همچون بایت کوین و موضع گیری غیرشفاف در خصوص احراز هویت و…) اعتماد بسیاری از کاربران به خود را از دست داده است.
  • حجم معاملات در کوینکس کمتر از بایننس است و این امری طبیعی است، اما روز به روز به محبوبیت و حجم معاملات این صرافی افزوده می‌شود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس | CoinEx

برای ثبت نام در کوینکس روی لینک زیر کلیک کنید

لینک ثبت نام در صرافی coinex

☑️ نکته مهم :

طبق قوانین سایت اگر با کد معرف ثبت نام کنید به مدت 3 ماه در کارمزد معاملات VIP بهتون تخفیف داده می شود و اگر بدون کد معرف ثبت نام کنید تخفیفی شامل حالتون نمیشه

بعد از کلیک روی لینک بالا یا بنر بالا وارد صفحه ای می شوید که در تصویر مشاهده می کنید :

همانند توضیحات داخل تصویر زیر ، ایمیل ، پسورد و کدی که به ایمیلتان ارسال میشود را وارد میکنید و پس از تیک زدن تیک قبول قوانین سایت روی گزینه sign up کلیک کنید.

حال ثبت نام شما انجام شده و در مرحله بعد شما باید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید که البته الزامی نیست ولی حتما این کار را انجام دهید.در این قسمت شما تایید دو مرحله ای برای ورود را تعیین می کنید که قسمت sms برای ایرانی ها فعال نیست و فقط روی گزینه totp کلیک نمایید که مربوط به گوگل اتنتیکیتور می باشد.

در مرحله بعد از شما میخواهد تا اپلیکیشن Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کنید ، اگر گوشی شما اندروید هست از گوگل پلی و اگر آیفون هست از اپ استور این اپلیکیشن را دانلود فرمایید و پس از دانلود روی گزینه next کلیک فرمایید.

📥   دانلود Google Authenticator برای اندروید

📥    دانلود Google Authenticator برای ios

وارد اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور میشید و QR code را وارد کرده و یا بجای ان کد 16 رقمی را وارد فرمایید و حتما این کد 16 رقمی را در جایی یادداشت کنید.

در مرحله بعد که طبق تصویر زیر که مشاهده میفرمایید ابتدا باید روی گزینه send cod کلیک کنید تا کدی به ایمیل شما ارسال شود (این کد 60 ثانیه اعتبار دارد) سپس وارد اپلیکیشن Google Authenticator میشوید و کد 6 رقمی که هر 30 ثانیه تغییر میکند را وارد کرده و روی گزینه submit کلیک کنید.

پیشنهاد میکنیم حتما پس از افتتاح حساب و ثبت نام در صرافی کوینکس ، تایید دو مرحله ای که در بالا آموزش دادیم را انجام دهید و همیشه اولویت خود را حفاظت از سرمایه و حساب خود بدانید ، این کار کمتر از 5 دقیقه زمان می برد ولی امنیت حساب شما را به حد فوق العاده ای بالا برده تا هیچ شخصی جز شما نتواند وارد حسابتان شود.

پشتیبانی موبایل در صرافی کوینکس :

این صرافی به صورت یک برنامه تلفن همراه نیز موجود است. این برنامه را می توانید به صورت رایگان از AppStore برای iPhone یا از Google Play برای Android دانلود کنید.

📥   دانلود نرم افزار صرافی Coinex برای اندروید

📥    دانلود نرم افزار صرافی Coinex برای ios

☑️ نکته مهم :

طبق قوانین سایت اگر با کد معرف ثبت نام کنید به مدت 3 ماه در کارمزد معاملات VIP بهتون تخفیف داده می شود و اگر بدون کد معرف ثبت نام کنید تخفیفی شامل حالتون نمیشه.

هنگام نصب اپلیکیشن کوینکس جهت تخفیف 3 ماهه در کارمزد معاملات خود کد زیر را وارد نمایید :

کد معرف : vdzgp

تایید هویت کاربران در صرافی کوینکس :

صرافی CoinEx برای تأیید هویت کاربران از یک سیستم بررسی چند سطحی لایه دار استفاده می کند. سه سطح در دسترس برای کاربران وجود دارد :

1) سطح اول مربوط به کاربران تایید نشده است. برای قرارگیری در این سطح، فقط باید شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید تا بتوانید شروع به داد و ستد کنید. در این سطح شما می توانید هر روز تا 10،000 دلار آمریکا برداشت کنید.

2) سطح دوم تأیید (سطح پایه ای یا basic) امکان برداشت تا 1 میلیون دلار در روز را به کاربران می دهد. برای قرارگیری در این سطح، کاربران باید گذرنامه اسکن شده یا مدرک دیگری برای تعیین هویت خود ارائه دهند.

3) سطح سوم (سطح تأیید هویت پیشرفته یا advanced)، هیچ محدودیتی برای برداشت ندارد. تایید هویت در این سطح از طریق برنامه تلفن همراه با استفاده از تأیید وب کم انجام می شود.

معاملات در CoinEx – آموزش ترید در صرافی کوینکس :

CoinEx یک پلتفرم عالی برای کسانی است که در زمینه تجارت رمزنگاری تازه وارد هستند، و همچنین کسانی که تجربه بیشتری دارند. رابط کاربری به اندازه کافی ساده هست که افراد تازه کار در داد و ستد مشکلی نداشته باشند، اما در عین حال داده ها و اطلاعات کافی را برای انجام تجزیه و تحلیل فنی در صورت لزوم در اختیار معامله گران قرار می دهد. اکنون بیایید روش خرید و فروش ارز در کوینکس CoinEx را مرور کنیم.

قبل از شروع معاملات در CoinEx ، لازم است ارز دیجیتال مورد نظرتان را سپرده گذاری کنید. بر روی گزینه Wallets (کیف پول) در بالای صفحه کلیک کنید، گزیده ای از ارزهای دیجیتال را خواهید دید که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. گزینه Deposit (سپرده) را انتخاب کنید و سپس دستورالعمل های واریز ارز رمزنگاری مورد نظر خود در کیف پولتان را دنبال کنید.

 

کیف پول در صرافی کوینکس :

در مرحله بعد، به صفحه اصلی CoinEx برگردید. تقریباً در نیمه صفحه به طرف پایین، متوجه زبانه های (tabs) مربوط به بعضی از ارزهای رمزنگاری مهم تر خواهید شد. شما می توانید ارز مورد نظر خود را در اینجا انتخاب کنید. پس از انتخاب زبانه مورد نظر خود، روی لینک Go Trade در انتهای سمت راست آن کلیک کنید.

معاملات در CoinEx - آموزش ترید در صرافی کوینکس :

همانطور که می بینید ، تقریباً در در نیمه صفحه به طرف پایین گزینه های Buy و Sell برای خرید و فروش ارز رمزنگاری مورد نظرتان قرار دارد. در اینجا می توانید بین گزینه های Limit ، Market و Stop-Limit order به عنوان انواع ابزارهای ترید در صرافی کوینکس انتخاب کنید.

آموزش ابزارهای ترید در صرافی کوینکس :

در اینجا می توانید انتخاب کنید که چقدر از کل دارایی خود را می خواهید داد و ستد کنید. CoinEx به شما امکان می دهد با افزایش های 25 درصدی بین صفر تا 100 درصد انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید مبلغی را به صورت دستی وارد کنید. پس از اطمینان از انتخاب هایی که انجام داده اید، روی Buy یاSell کلیک کنید. اکنون شما اولین تجارت خود را با CoinEx انجام داده اید. تبریک می گوییم!

از یک کیف پول آفلاین استفاده کنید

به یاد داشته باشید که پس از انجام معاملات روزانه، بهترین کاری که می توانید برای اطمینان از امنیت سکه های خود انجام دهید، نگهداری آنها در کیف پول آفلاین شخصی شما است. تقریباً مانند یک بانک که از ارز سنتی شما محافظت می کند، صرافی های ارز دیجیتال به شما امکان تبادل سکه های خود را می دهند و انتظار این است که آنها را امن نگه می دارند.

به هر حال اشکال این که سکه های خود را در صرافی نگه دارید این است که اگر وبسایت دچار مشکل فنی شده یا هک شود، ممکن است همه سکه های خود را از دست بدهید. پس از اتمام معامله، بهترین کار شما این است که ارزهای دیجیتالی خود را به کیف پول خود منتقل کنید. این تضمین می کند که شما می دانید سکه هایتان دقیقاً کجا هستند و بر آنها کنترل دارید.

زنجیره صرافی کوینکس CoinEx :

CoinEx یک زنجیره بومی به نام CoinEx Chainدارد. وایت پیپر CoinEx Chain به طور رسمی در تاریخ 28 ژوئن 2019 منتشر شد. CoinEx Chain ادعا می کند که اولین زنجیره عمومی جهان است که بطور ویژه برای صرافی های غیرمتمرکز (Decentralized Exchanges – DEX) طراحی شده است.

CoinEx Chain قصد دارد یک سیستم معاملاتی غیرمتمرکز با فعالیت های جامعه محور، قوانین تجاری شفاف و دارایی های خود کنترل شونده کاربران ایجاد کند.

CoinEx Chain علاوه بر DEX Chain، شامل زنجیره هوشمند(Smart Chain) است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند، و همچنین یک زنجیره حریم خصوصی (Privacy Chain) برای محافظت از حریم خصوصی کاربران. CoinEx ادعا می کند که در نهایت به اکوسیستم کاملی تبدیل خواهد شد که از معماری موازی زنجیره های عمومی بهره می برد.

میزان امنیت صرافی CoinEx در چه حد است؟

مسئله امنیت، در بحث ارز های دیجیتال بسیار مهم است.اگر به این موضوع توجه نکنید، قطعا به مشکلات زیادی بر خورد می کنید.احتمالا شاید تا به حال درباره امنیت زیاد شنیده باشید.هر صرافی و یا کیف پولی که برای انجام معاملات خود انتخاب می کنید، باید از لحاظ امنیتی کاملا حرفه ای باشد.زمانی که صرافی انتخابی شما امنیت نداشته باشد، ممکن است توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله بگیرد.صرافی کوینکس از لحاظ امنیتی تا حدی مناسب است و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و فروش رمز ارز های خود کنید. توجه داشته باشید که نگه داشتن پول در صرافی کار اشتباهی است در نتیجه اینکه بخواهید پولتان را برای مدت طولانی نگه دارید، کار بسیار اشتباهی می باشد. کوینکس برای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می کند.کوینکس به شما اطمینان می دهد که مبادلات شما امن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات محافظت شده می باشد.

هنگام انجام آزمون در رصدخانه موزیلا با آدرس observatory.mozilla.org، نمره امنیتی F به کوینکس داده شده است.

این نمره بالاتر از میانگین معمول در صنعت صرافی های ارز دیجیتال است که صرافی کوینکس را در زمره صرافی های برتر ارز دیجیتال از نظر امنیت قرار داده است.

با این حال، لازم به ذکر است که در حال حاضر حدود 500 صرافی در لیست صرافی های ارز دیجیتال قرار دارند که اکثریت آنها نمره F را دریافت کرده اند.

مزایا و معایب صرافی کوینکس :

این صرافی نیز همانند دیگر صرافی ها، دارای معایب و مزایایی است.

 همانطور که می دانید دانستن مزایا و معایب به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

در نتیجه می توان گفت که دانستن مزایا و معایب یک پلتفرم می تواند نقش به سزایی در انتخاب حود داشته باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا با مزایا و معایب این صرافی آشنا شوید.

مزایا :

  1. طبق گفته صرافی کوینکس امنیت آن نسبتا پایدار و مناسب می باشد.
  2. رابط کاربری مناسب و راحت
  3. عمل نکردن تحریم های صرافی
  4. تعداد بسیار زیاد رمز ارز ها
  5. کارمزد بسیار کم

معایب :

  1. پشتیبانی نکردن از ارز های فیات
  2. دریافت هزینه های برداشت

کمیسیون یا کارمزد صرافی کوینکس چقدر است ؟

این صرافی نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند.

در حال حاضر، کارمزد معاملات این صرافی 0.1 درصد از کل حجم معاملات می باشد.

البته لازم به ذکر است که این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال با نام ” CET ” دارد.

اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید، از مبلغ کارمزد شما 50 درصد کم می شود

و رقم کارمزد شما به 0.05 تبدیل می شود. شاید نام CET را در دیگر صرافی ها ندیده باشید.

این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و معامله کنید.

خوشبختانه صرافی کوینکس جزء صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی دارد.

مقدار کمیسیون یا کارمزد صرافی کوینکس در آدرس اینترنتی : www.coinex.com/fees موجود است که ما آن را برای شما ترجمه کرده ایم :

البته در این لحظه که مقاله نگارش می شود جداول زیر صحیح است و ممکنه در زمان های آینده میزان کارمزد صرافی کوینکس تغییر کند.

سطح VIP :

جدول کارمزد صرافی کوینکس CoinEx

تعریف سطوح VIP :

VIP صفر : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما صفر باشد. ( بیشترین کارمزد صرافی کوینکس )

VIP یک : یعنی اینکه میزان ذخیره توکن کوینکس در کیف پول شما برابر یا بیش از 10,000 توکن باشد.

VIP دو : یعنی میزان ذخیره توکن CET ( توکن کوینکس ) در کیف پول شما برابر یا بیش از 50,000 توکن باشد.

VIP سه : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما برابر یا بیش از 200,000 توکن باشد.

VIP چهار : یعنی میزان ذخیره توکن CET ( توکن کوینکس ) در کیف پول شما برابر یا بیش از 500,000 توکن باشد.

VIP پنج : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما برابر یا بیش از 1000,000 توکن باشد. ( کمترین کارمزد صرافی کوینکس )

هزینه های برداشت در صرافی کوینکس به چه میزان است؟

هزینه برداشت صرافی کوینکس، 0.0006 بیت کوین در هر برداشت بیت کوین است.

این هزینه تقریباً مطابق با میانگین معمول در این صنعت است. آخرین باری که مطالعه تجربی و تمام عیار Cryptowisser انجام شد، میانگین هزینه جهانی برداشت جهانی بیت کوین، حدود 0.0008 می باشد.

البته در حال حاضر، صرافی های زیادی هستند که در هر برداشت 0.0005 شارژ می کنند، بنابراین می توان ادعا کرد که 0.0005 بیت کوین در حال پذیرش به عنوان نرخ متوسط جدید در دنیای معاملات ارز دیجیتال است. در کل، سطح هزینه این صرافی مطابق با میانگین صنعت ارز دیجیتال است.

روش های سپرده گذاری در صرافی کوینکس کدام است؟

این صرافی ارز دیجیتال، هیچ روش سپرده گذاری دیگری را جز ارز دیجیتال نمی پذیرد، بنابراین سرمایه گذاران در اینجا محدود به ترید با ارز دیجیتال هستند.

اگر هیچ ارز دیجیتالی ندارید اما می خواهید در این صرافی مبادله کنید، ابتدا باید ارز مورد نیاز خود را از صرافی دیگر خریداری کنید و سپس، به عنوان سپرده خود، آنها را در کوینکس واریز کنید.

چگونه می توان سرمایه خود را برداشت کرد؟

1. به وب سایت صرافی کوینکس بروید، و در گوشه بالا سمت راست روی دارایی ها یا Assets را کلیک کنید.

2. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید.

3. گزینه پیش فرض در صفحه، انتقال عادی یا Normal Transfer است، می توانید مستقیماً یک آدرس وارد کنید یا می توانید بر روی آدرس فعلی کلیک کنید و از گزینه اضافه کردن آدرس برای ذخیره آدرس جدید استفاده کنید.

4. مبلغ واقعی که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید. فرمول آن عبارتست از:

مبلغ واقعی دریافت شده = مبلغ کسر شده – هزینه های سرویس

5. پس از وارد کردن اطلاعات، کد اسمس دریافت کرده را وارد کنید.

6. آدرس برداشت را تائید کنید و روی گزینه Withdraw NOW کلیک نمایید.

نکته های مهم درباره صرافی کوینکس CoinEx که باید بدانید :

۱ – در حالیکه اغلب صرافی های ارز دیجیتال در جهان از جمله صرافی بایننس و صرافی بیتمکس و ….. ایرانی ها را تحریم کرده اند ولی صرافی کوینکس با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد و با آنها کار می کند و یکی از دلایل محبوبیت آن در بین ایرانی ها همین مورد است.

پس با خیال راحت در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و نیازی به مخفی کردن آی پی ندارید و همچنین با پاسپورت ایرانی به راحتی احراز هویت کنید برای بالا بردن سقف تراکنش های خودتان.

2 – در صورتی که توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را بخرید و در کیف پول دارایی های خودتان در این صرافی ذخیره کنید، تا 40 درصد تخفیف در کمیسیون های مبادلات به شما داده می شود. لازم است که این ویژگی را در بخش کاربری خودتان حتما فعال کنید.

برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال تتر Tether یا هر ارز دیگری را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. هربار که یک تبدیل یا انتقال انجام دهید از توکن کوینکس شما کسر می شود برای کمیسیون و همچنین 40 درصد تخفیف داده خواهد شد.

3 – بدون نیاز به احراز هویت می توانید تا روزانه 10 هزار دلار انتقال یا برداشت انجام دهید ، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار. ولی بدون احراز هویت قادر نخواهید بود که از امکانات سپرده گذاری کوینکس و دریافت سود بهره ببرید.

چگونه به حساب کوینکس خود پول واریز کنیم ؟

برای ما ایرانی ها بهترین گزینه این هست که از صرافی های معتبر ایرانی تتر (Tether) خریداری کنیم و سپس به کیف پول خود در صرافی کوینکس انتقال دهیم و از آن طریق بتوانیم بیت کوین و سایر آلت کوین های دیگر را بخریم و با بفروشیم.

برای خرید بیت کوین یا تتر و سایر ارزهای دیجیتال می توانید از صرافی نوبیتکس با قیمت های مناسب نسبت به تمام صرافی ها و کارمزد بسیار کم ارز مورد نظر خودتون را خرید و فروش کنید :

لینک ثبت نام صرافی Nobitex

آیا نگه داشتن سرمایه در صرافی کار مناسبی است؟

خیر، انجام این کار بسیار بسیار اشتباه است اما بعضی از افراد برای انجام معاملات روزانه خود این کار را انجام می دهند.

اگر شما نیز قصد انجام معاملات روزانه دارید، باید حواستان به سرمایه تان بسیار باشد.

هیچگاه صرافی سرمایه شما را برداشت نمی کند اما باید حواستان تماما جمع باشد که صرافی توسط هکران و یا افراد سودجو هک نشود. همانطور که در ابتدا آوردیم، با هک شدن صرافی، ممکن است سرمایه شما از بین برود.

در کل این تاکید ما را فراموش نکنید که انجام این کار ( نگه داشتن پول در کیف پول صرافی ) درست نمی باشد.

برای کار با صرافی کوینکس باید از چه پلتفرم هایی می توان استفاده نمود؟

در اولین قدم، استفاده از این صرافی در سایت رسمی خودش امان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی کوینکس اقدام به ایجاد حساب و سپس اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال خود کنید.

اگر کاربر گوشی موبایل هستید، می توانید از این صرافی در سیستم عامل های اندرویدی ” Android ” و ای او اس ” IOS ” استفاده کنید. این صرافی برای هر دو سیستم عامل قابل اجرا است و شما می توانید از آن استفاده کنید

آیا می توان همانند صرافی بایننس در صرافی کویکس لوریج گیری کرد؟

تقریبا سال گذشته بود که صرافی کوینکس لوریج گیری را به پلتفرم خود اضافه نمود. به صورت کلی می توان گفت که لورج گیری به کاری می گویند که توسط شما طبق انتخابتان به چند برابر می رسد و این موضوع سبب می شود تا کمی سودتان بیشتر شود. البته لوریج گیری کمی ریسک دارد و باید هنگام انجام دادن لوریج گیری، ریسک آن را بپزیرید.

موفق باشید