کوینگرام استارتاپی نوآورانه در زمینه ارزهای دیجیتال است که با هدف آموزش، بررسی و افزایش اطلاعات کاربران شروع به کار کرده است، اگر چیزی راجع به بیتکوین، اتریوم ، بلاکچین، ماینینگ و بقیه مطالب مربوط به ارزهای دیجیتال نمی دونید نگران نباشید، همه اطلاعات و آموزش ها از مبتدی تا پیشرفته ترین موضوعات در کوینگرام برای شما جمع آوری شده است.

در کوینگرام امکان مشاهده و بررسی قیمت لحظه ای بیش از 2000 ارزدیجیتال (cryptocurrency) مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، دش، کاردانو، مونرو، زد کش، گرام و صد ها ارز دیگر را دارید و همچنین میتوانید ارزهای دلخواه خود را در لیست دیده بان خود قرار بدهید و نمودار های روزانه ، ماهانه و سالانه هر یک از آن ها را زیر نظر داشته باشید.همچنین با فعالیت روزانه در اپلیکیشن می توانید برای خودتان کسب درآمد ایجاد کنید و درآمد دلاری داشته باشید و آنرا به سادگی به صورت ارز دیجیتال از ما دریافت کنید.

 

آموزش ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن کوینگرام | Coingram

  • مراحل نصب کوینگرام به دلیل فارسی بودن تمام قسمت های آن بسیار آسان است، برای شروع اپلیکیشن کوینگرام را توسط دکمه های زیر دانلود نمایید

  • برنامه را نصب کنید و با شماره همراه خود یک حساب کاربری بسازید و اگر علاقمند هستید در همین ابتدای کار 300 کوین به جیب بزنید در قسمت کد معرف  hamid999 را با دقت وارد نمایید.

 
دقت کنید با وارد کردن کد معرف ما 300 کوین به ارزش 0.2 دلار هدیه میگیرید ❤️

پس از‌جمع کردن کوین ها قابل تبدیل به اتریوم هستند و میتونید برداشت کنید .

کد معرف ما : hamid999

توجه : اگه کد معرف رو وارد نکنید هیچ هدیه ای به شما تعلق نمی گیره  !

روش های کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن کوینگرام |Coingram

  • دریافت جایزه روزانه : برای سر زدن روزانه شما به کوینگرام جوایزی در نظر کرفته شده که به شرح زیر است :
  1. روز اول 10 کوین
  2. روز دوم 30 کوین
  3. روز سوم 50 کوین
  4. روز چهارم 70 کوین
  5. روز پنجم 100 کوین
  • دیدن ویدئو تبلیغاتی : شما با مشاهده هر ویدئوی تبلیغاتی در این اپلیکیشن 30 کوین دریافت می کنید.
  • امتیاز دادن به اخبار : با امتیاز دادن به خبر ها شما می توانید 10 کوین دریافت کنید.
  • دعوت از دوستان :  شما با دعوت از دوستان خود و به دست آوردن 1000 کوین توسط آن ها، هر کدام از شما 300 کوین بیشتر دریافت خواهید نمود.
  • حمایت از کوینگرام : با دادن امتیاز 5 ستاره به اپلیکیشن کوین گرام در گوگل پلی، شما می تونید 50 کوین دریافت کنید.
  • عضویت در کانال تلگرام کوینگرام :  با عضویت در کانال تلگرام این اپلیکیشن شما 50 کوین دریافت خواهید نمود.
  • عضویت در پیج اینستاگرام کوینگرام : با عضویت در صفحه اینستاگرام این اپلیکیشن شما 50 کوین دریافت خواهید نمود.

 

با رسیدن به حداقل 10.000 کوین می توانید درخواست برداشت ثبت کنید و معادل آن اتریوم (یکی از با ارزش ترین ارز های دیجیتال)

 قوانین و شرایط استفاده از کوینگرام

استفاده از کوینگرام توسط شما کاربر عزیز به این منظور است که قوانین و مقررات کوینگرام را قبول کرده اید:

  • در ابتدا این حق برای کوینگرام محفوظ است هر زمان که برای ارتقا و جلوگیری از تخلف نیاز به تغییر قوانین و مقررات را لازم بداند، با اطلاع به کاربران قوانین را بروز رسانی کند.
  • فعالیت کوینگرام در حال حاضر فقط مختص به اپلیکیشن اندروید می باشد و به غیر از وبسایت به آدرس www.coingraam.com و شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام و توییتر به نشانی @coingraam در جای دیگری فعالیتی ندارد.
  • در خصوص ثبت نام در کوینگرام و برداشت اتریوم کاربر باید قوانین زیر را رعایت کرده باشد. در غیر این صورت در هنکام برداشت و بررسی اکانت کاربر و مشاهده تخلفات واریزی برای کاربر صورت نخواهد گرفت :
  1.  با هر گوشی تنها باید یک اکانت ثبت نام شده باشد، در صورتی با یک گوشی بیشتر از یک اکانت داشته باشید، هنگام برداشت از کوینگرام و بررسی اکانت شما به حالت تعلیق در می آید و به دلیل نقض قوانین پرداختی برای شما صورت نخواهد گرفت.
  2. ثبت نام شما باید حتما با گوشی یا تبلت صورت گرفته باشد و در صورت استفاده از شبیه سازها واریز اتریوم برای شما امکان پذیر نمی باشد
  3. در صورتی که کوینگرام متوجه بشود که در دعوت دوستان یا دیدن ویدیو و لایک اخبار تقلبی از سوی کاربر صورت گرفته کاربر متخلف به حالت تعلیق درمی‌آید.
  4. مبلغ قابل برداشت به براساس میزان مشارکت و فعالیت شما در اپلیکیشن افزایش می یابد و در صورت رسیدن به شرایط برداشت برای شما به صورت رمزارز اتریوم واریز خواهد شد.
  • تمامی اخبار و آموزش هایی که توسط تیم کوینگرام تولید و منتشر می شوند در صورت ذکر منبع قابل کپی و نشر هستند.

همچنین بخوانید :

آموزش زبان انگلیسی همراه با کسب درآمد با اپلیکیشن بسیار جالب و جذاب مانامو