برای شروع کار و کسب درآمد چه به صورت ارزهای دیجیتال و چه دلاری، شما باید دارای حساب کیف پولی در یکی از سایت های مشهور، معتبر و قابل اعتماد باشید، به این دلیل که شما برای دریافت درآمد خود از سایت های معرفی شده در این وبلاگ، باید جایی برای نگهداری درآمد خود داشته باشید. چون درآمد های شما از این سایت ها اغلب به صورت ارز دیجیتال و همچنین به طور خاص بیت کوین است، در اینجا والت یا کیف پول بلاکچین را معرفی می کنم. بلاکچین یک سایت نگهداری بیت کوین (و همچنین اتریوم) است که از پر طرفدارترین و مطمئن ترین آنها نیز می باشد.

برای کار با بیت کوین و سایت هایی که با بیت کوین کار می کنند و دریافت درآمدتان، حتما باید یک حساب در یکی از سایت هایی که کار نگهداری بیت کوین را انجام می دهند و به آنها والت (Wallet) می گویند، داشته باشید و چه سایتی بهتر از سایت بلاکچین. در این پست می خواهم آموزش تصویری از ثبت نام و کار با سایت بلاکچین را قرار دهم. این نوشته به خوبی و با نشان دادن شکل و تصویر، شما را آشنا و آماده کار با سایت بلاکچین می کند.

توجه: در صورتی که برای ورود به سایت بلاکچین، با مشکل مواجه شدید، با آ.ی.پ.ی غیر ایرانی وارد این سایت شوید.

 

پشتیبانی از ارز: بیت کوین و اتریوم و استلار و "بیت کوین کش"
پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید - iOS - شبکه جهانی وب

کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه گران می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتی بر بیت کوین استفاده کنند. این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

 

آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین

1- ابتدا به قسمت ساخت کیف پول سایت بلاک چین به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://blockchain.info/wallet/#/signup


2- طبق تصویر زیر فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید

 

3- در این قسمت کیف پول شما ساخته شده است و وارد پنل کاربری کیف پول خود می شوید. قسمت های مختلف کیف پول را روی عکس زیر توضیح داده ایم:

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید

 

نکات مهم:

وارد ایمیل خود شوید و روی لینک تایید هویت که برای شما ایمیل شده است، کلیک کنید تا ایمیل شما ثبت شود.

در ایمیل دریافتی، آی دی کیف پول (Wallet ID) برای شما ارسال شده است. این آی دی به منزله نام کاربری شماست. آن را برای ورود به حساب در جایی ذخیره کنید.

در بخش امنیت کیف پول می توانید برای امنیت بیشتر، موبایل خود را هم تایید کنید و یا گزینه های بیشتری از تایید هویت را فعال کنید.

 

آموزش ارسال و دریافت بیت کوین در بلاک چین

1- آموزش ارسال بیت کوین برای دیگران

ابتدا در پنل کاربری خود روی گزینه Send کلیک کنید.

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید

 

سپس طبق عکس زیر فرم ارسال را تکمیل کنید.

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید

 

2- آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین

در پنل کاربری خود روی Request کلیک کنید و طبق عکس زیر عمل کنید:

 

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید