سایت کوین پات خیلی وقت پیش، قسمت جدیدی به سایتش اضافه کرد که شامل برنامه قرعه کشی نیز می باشد. این سایت در کنار ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین، توکن جدیدی به نام CoinPot Tokens یا به فارسی توکن های کوین پات، ارائه می دهد که می تواند به افزایش درآمد شما از این سایت بیانجامد.

روشهای بدست اوردن توکن کوین پات شامل موارد زیر است:

1- اولین و مهمترین راه آن از طریق Claim کردن در هر کدام از سایت های مربوط به کوین پات، که شامل سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش می باشد، است. شما به ازای هر بار Claim کردن خودتان در هر کدام از این سایت ها 3 عدد توکن کوین پات بدست می آورید و به ازای هر بار Claim کردن زیر مجموعه هایتان در این سایتها یک عدد توکن به حساب شما افزوده می شود.
2- از طریق ماینینگ
3- از طریق تبدیل ارزهای دیگر موجود در سایت به توکن

موارد استفاده توکن کوین پات به شرح زیر است:

1- مهمترین آن تبدیل توکن های خود به ارزهای دیگر است. می بینید که از طریق افزایش Claim کردن های خود در هر کدام از سایتها و افزایش توکن های خود می توانید درآمد خود را افزایش دهید و توکن های خود را به ارزهای دیگر مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین و دش کوین تبدیل کنید.
2- شرکت در قرعه کشی ساعتی سایت که شما می توانید از طریق توکن های خود در این قرعه کشی شرکت کرده و توکن های بیشتری برنده شوید.
طبق اعلام سایت، بازیها و مواردی شبیه به قرعه کشی و یا تبدیل توکن ها به گیفت کارت در آینده به کاربرد توکن ها اضافه خواهد شد.

برای دانستن اینکه کوین پات چیست، اینجا را کلیک کنید.

اما در کنار توکن های کوین پات، سایت کوین پات مدتی است که اقدام به ارائه قسمت دیگری در سایت خود کرده است به نام Multiplier، که از بسیاری جهات شبیه قسمت Multiply BTC در سایت فری بیتکوین است. برای کسانی که با این بخش در سایت فری بیتکوین آشنایی دارند، کار با این قسمت جدید سایت کوین پات چندان سخت نخواهد بود. به شخصه از اضافه شدن چنین بخشی به سایت کوین پات چندان استقبال نمی کنم، چون دارای ریسک بالایی است و ممکن است بسیاری از توکن های خود را از دست دهید و شانس بدست آوردن توکن در این بخش زیر پنجاه درصد است و احتمال از دست دادن توکن های شما وجود دارد. بنابراین این بخش رو به شما پیشنهاد نمی کنم. ولی از آنجایی که در این سایت باید تمام اخبار مربوط به سایت های معرفی شده در اینجا، پوشش داده شود، خبر آن را در این پست آورده ام. بالاخره شما خود، مختارید که از این بخش استفاده کنید یا خیر.
پس در واقع کاربرد سومی هم به کاربردهای توکن های کوین پات اضافه می شود که برای کار با آنها باید توکن داشته باشید. همانطور که گفته شد، کاربرد توکن ها این بود که اولی تبدیل به ارزهای دیگر بود و دومی برای شرکت در لاتاری یا قرعه کشی سایت کوین پات بود. بخش سوم هم که همانطور که گفتیم با نام Multiplier شناخته می شود، یک کاربرد سومی بر دو کاربرد قبلی توکن های کوین پات اضافه کرده است و شما با استفاده از این توکن ها است که قادرید در این بخش شرکت کنید. برای کار با این بخش، باید در همان صفحه اصلی سایت کوین پات (داشبورد خودتان) در زیر کلمه Lottery و روی کلمه Multiplier کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.

درآخر لازم به ذکر است که دوباره گفته شود که در صورتی که توکن لازم داشتید باید بدانید که به ازای هر بار Claim کردن شما در سایت های هفتگانه مرتبط با کوین پات (Moon Cash, Moon Dash, Moon Dogecoin, Moon Litecoin, Moon Bitcoin, Bit Fun, Bonus Bitcoin) شما دارای 3 عدد توکن خواهید شد و به ازای کلیک کردن هر یک از زیر مجموعه های شما بر روی Claim، یک توکن بدست خواهید آورد. یعنی اگر شما تنها یکبار در هر کدام از این 7 سایت Claim داشته باشید، شما دارای 21 (3 ضربدر 7) توکن خواهید شد. پس هر چه بیشتر در روز، Claim داشته باشید، توکن های بیشتری به موجودی توکن های شما اضافه خواهد شد.
 
برای اینکه بدانید کوین پات چیست، اینجا را کلیک کنید.