قطعا پیدا کردن ایردراپ های مختلفی که هر روز منتشر می شود، کار سختی است. چون هم باید حساب کنید که آیا ارزشش را دارد، درآن فعالیت کنیم و یا یک ارز تو خالی و کلاهبردار نباشد. Cocoricos یکی از وب سایت های معتبری است که چند وقتی کار خود را شروع کرده است. کار این سایت معرفی ایردراپ خود و ایردراپ سایر ارزهایی است که به تازگی قصد ورود به بازار دارند.

کافی است در وب سایت Cocoricos با جیمیل خود با استفاده از لینک زیر عضو شوید و با شرکت در وظایف هر یک ارزهای جدید، مقداری از توکن آن را به صورت رایگان دریافت کنید. وب سایت Cocoricos یک ارز کاملا اختصاصی هم برای خود دارد، که با نام EGG یا همان Eggcoin شناخته می شود، که با رسیدن به سقف تعیین شده، می توانید آن را به ارز ETH اتریوم برداشت کنید.

 

برای ثبت نام در ایردراپ cocoricos کلیک کنید.

 

پس از ثبت نام با جیمیل خود، حتما Inbox خودتون رو باز کنید و ایمیل خود را تایید کنید. در غیر اینصورت در موقع برداشت به مشکل برخواهید خورد.

ایردراپ چیست ؟

به طور کلی ارزهای جدیدی که قصد ورود به بازار را دارند، با پخش کردن مقداری از توکن خود بین کاربران، می خواهند دیده شوند. همان کاری که بیت کوین در زمان ظهور خود انجام داد. بیت کوین در زمان معرفی خود در ایردراپ ها تا 2 عدد بیت کوین به یک کاربر می داد اما حالا می توانید مثل قدیم بیت کوین بگیرید، قطعا جواب خیر است. پس ایرداراپ را می توان همان پخش کننده یک ارز نو ظهور دانست.

کار وب سایت Cocoricos دقیقا چیست؟

Cocoricos یک وب سایت معتبر برای ارز دیجیتالی Eggcoin است که با انجام دادم وظایفی، می توانید EGG دریافت کنید. به طور مثال با فالوو کردن اینستاگرام سایت Cocoricos می توانید 20 عدد EGG بگیرید. در حالی که در نگارش این مطلب هستیم، هر عدد EGG برابر است با 0.0090 دلار آمریکا

 

 

علاوه بر این ها Cocoricos کار را بسیار ساده کرده است. چون ایردراپ های معتبر هم معرفی می کند، که با انجام دادن وظایف مخصوص به هر ارز می توانید، مقداری از همان ارز را به صورت رایگان در کیف پول Cocoricos خود داشته باشید. ایردراپ های Cocoricos به قدری زیاد هستند که اگر 24 ساعته هم فعالیت کنید. باز هم جا برای ایردراپ های جدید هست !!!!!!!

 

 

در Cocoricos می توانید ارزهای مختلف را خرید و فروش کنید

از دیگر امکانات خوب Cocoricos خرید و فروش ارزهای مختلف است. کافی است با استفاده از کیف پول خود مقداری از ارزهای دیگر را به Cocoricos انتقال دهید و با آن ارز دیگری را خریداری کنید. متاسفانه Cocoricos فعلا با مروگر در دسترس است و هیچ اپلیکیشنی برای کار با آن ساخته نشده است.