امروز می خواهیم یک سایت کسب درآمد ایرانی جدیدی را خدمت شما معرفی کنیم که با سایت هایی که تا به حال معرفی کرده بودیم، تفاوت دارد. این سایت زرین ورتس نام دارد و به دلیل تفاوت در اسکریپت و عملکرد ، مطمئننا یکی از بهترین سایت های کلیکی حال حاضر به شمار می رود و با توجه به پرداخت های بروز و حداقل میزان پرداخت ۵ دلار ، با پشتیبانی از پرفکت مانی و پی ییر خالی از لطف نیست که در آن  فعالیت کنیم.

 

با توجه به اینکه در زرین ورتس می توان تبلیغ با قیمت های متفاوتی (حتی تا ۱۰۰۰ دلار به ازای یک تبلیغ ) را تجربه کرد که بر اساس سیستم امتیاز بندی جدید سایت طراحی شده می توان به آینده سایت امیدوار بود از این رو توصیه می کنیم در این سایت ثبت نام کرده و فعالیت مستمری داشته باشید و حتما جهت کار با قسمت های مهم این سایت ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

برای ثبت نام در سایت زرین ورتس، اینجا را کلیک نمایید

 

جدول گروه بندی و میزان سود هر گروه:

 

 

در سایت زرین ورتس هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید ، در گروه بالاتری قرار میگیرید و درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد.

 

کسب امتیاز در سایت به دو صورت هست:

 

۱- مشاهده تبلیغات امتیازی : روزانه ۱۰ اگهی ۵ امتیازی را در سایت میتوانید مشاهده کنید.

 

۲- خرید پک تبلیغاتی : بهترین راه برای افزایش امتیاز و ارتقا گروه خود خرید پک تبلیغاتی می باشد.

 

با خرید هر پک تبلیغاتی ۶۵۰۰ امتیاز و ۲۰۰ بازدید دریافت خواهید کرد که برای کسب درآمد بسیار عالی میباشد. ارزش هر امتیاز در سایت زرین ورتس ۰.۰۰۱ دلار میباشد، با خرید پک تبلیغاتی ۶۵۰۰ امتیاز معادل ۶/۵ دلار دریافت خواهید کرد ، به عبارت دیگر با خرید پک تبلیغاتی شما ۳۰ درصد سود خواهد کرد.

 

نکته: در صورت هر نوع سرمایه گذاری در این سایت، مسئولیت آن، کاملا با خودتان خواهد بود. این پست صرفا جهت اطلاع می باشد.

 

تبلیغات پولی

 

برای باز شدن تبلیغات پولی ابتدا باید امتیاز شما به ۱۰۰۰ برسد. روزانه ۱۰ تبلیغ برای شما نمایش داده میشود. مجموع ارزش اگهی ها برابر با سود گروه شما خواهد بود که در جدول گروه بندی به آن اشاره شد. به طور مثال گروه اول روزانه نیم درصد امتیاز شان تبلیغات پولی دریافت میکنند، در صورتیکه امتیاز شما ۱۰/۰۰۰ باشد:

 

۰/۵ درصد * ۱۰/۰۰۰ امتیاز * ۰.۰۰۱ دلار ارزش هر امتیاز= ۰/۰۵ دلار تبلیغات پولی دریافت خواهید کرد.

 

مثالی دیگر: اگر امتیاز شما ۲ میلیون باشد، روزانه ۱۲ دلار تبلیغات پولی برای شما باز خواهد شد. ( ۰.۶ درصد سو روزانه * ۲/۰۰۰/۰۰۰ امتیاز شما * ۰.۰۰۱ دلار ارزش هر امتیاز= ۱۲ دلار)

 

برای ثبت نام در سایت زرین ورتس، اینجا را کلیک نمایید

 

منبع: همیار کلیک