WOXT یکی از ارزهای جدید و نوظهور است که به تازگی منتشر شده است و قصد دارد برای همه گیر شدن این ارز در بین کاربران مقداری از توکن خود را به رایگان در اختیار آن ها قرار دهد. تنها کاری که شما باید کنید این است که در سایت WOXT عضو شوید و هر ساعت برای دریافت توکن WOXT شانس خود را امتحان کنید.

قیمتی که برای WOXT در نظر گرفته شده است 0.00000424 بیت کوین است. به عبارتی برای هر یک از عدد از این توکن قیمتی معادل 0.032 دلار آمریکا در نظر گرفته شده است. قیمت تومانی این ارز را می توان برای هر یک عدد 500 تومان برآورد کرد. برای این که بتوانید از این ارز داشته باشید، باید در سایتی که در ادامه خدمتتون خواهیم گفت ثبت نام کنید و با انجام یک سری وظایف WOXT جمع آوری کنید.

آموزش ثبت نام در سایت معتبر WOXT

در ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت شوید و در بخش Create Account برای خود حساب جدیدی بسازید.

  ثبت نام در سایت معتبر WOXT   

بلافاصله پس از ثبت نام داخل سایت خواهید شد و لازم به تایید ایمیل نیست. در کادر اول ایمیل و در کادر دوم رمز خود را وارد کنید. تیک مربوط به من ربات نیستم را بزنید و بر روی SIGN UP کلیک کنید.

 

 

در سربرگ اول یعنی Claim می توانید با کلیک بر روی CLAIM NOW هر یک ساعت شانس خود را برای دریافت مقداری WOXT امتحان کنید. مقدار دریافت شانس هر مقدار را می توانید در جدول Prize و Chance مشاهده کنید. به طور مثال تا 90% مواقع مقداری که از CLAIM به دست می آورید معادل 0.050000000 است. پس احتمال این که مقدار بیشتری WOXT کسب کنید کمتر است.

 


 

بخش بعدی که affiliate نام دارد می توانید referral گیری ( زیر مجموعه گیری ) کنید و از فعال بودن کاربری که جذب می کنید 25% از درآمد آن را داشته باشید. البته فردی که زیر مجموعه شما می شود چیزی از او کم نمی شود. به طور مثال فردی که زیرمجموعه شما شده است اگر چهار WOXT به دست آورد، سایت به شما یک عدد WOXT می دهد که همان 25 درصد می شود. برای زیر مجموعه گیری کافی است لینکی که در تصویر بالا با فلش قرمز نشان دادیم را در صفحه کاربری خودتان کپی کنید و با دوستان و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 


 

و در بخش آخر که مربوط به برداشت Withdrawal است، می توانید با رسیدن به حداقل مقدار برداشت 5 WOXT درخواست برداشت خود را ثبت کنید. که معمولا بین 24 تا 48 ساعت واریز خواهد شد. البته در بیشتر مواقع در کمتر از 24 ساعت به کیف پول که از WOXT پشتیبانی می کند واریز می شود.

 


نکات بسیار مهم در رابطه با ارز WOXT

  • به هیچ عنوان با یک دستگاه یا اینترنت چند حساب ایجاد نکنید.
  • سعی کنید در هنگام کار با این سایت IP خود را به کشورهای دیگر برای اطمینان تغییر دهید. هر چند با آی پی ایران مشکلی در استفاده از این سایت نخواهید داشت.
  • با اشتراک گذاری لینک زیرمجموعه گیری خود می توانید درآمد بسیار زیادی از این ایردراپ داشته باشید.
  • هر یک ساعت و در مجموع 24 بار در 24 ساعت می توانید با کلیک بر روی CLAIM شانس خود را برای دریافت WOXT امتحان کنید.
  • ارز دیگری با نام WXT هست که کاملا با WOXT متفاوت است پس آن را با این ارز اشتباه نگیرید.

 

WOXT در حال حاضر در هیچ کیف پولی قابل استفاده و انتقال نیست، زیرا هنوز لیست و قیمت گذاری نشده است. پس در حال حاضر فقط می توانید آن را جمع آوری کنید و منتظر اخبار در رابطه با این ارز تا لیست شدن نهایی باشید. قیمتی هم که در اول مطلب به آن اشاره کردیم، قیمت پیش بینی شده با توجه به تعداد توکن در نظر گرفته شده است.

موفق باشید