در این پست می خواهیم برای اولین بار از سوی ما، به معرفی یک کیف پول دلاری بپردازیم که شما از آن می توانید برای نگهداری دلارهای خود که از سایت های کسب درآمدی که دلار پرداخت می کنند، به دست آورده اید، استفاده کنید. سایت پرفکت مانی (Perfect Money) یک کیف پول و یک حساب بانکی اینترنتی است که از سایت های پر طرفدار در این زمینه به حساب می آید. این سایت در کنار سایت هایی همچون پی پال، پی زا و وب مانی و ... معمولا به کاربران اینترنتی به منظور کیف پولی برای نگهداری دلارهای خود پیشنهاد می شود. آسان بودن باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی و کار با آن از مزایای مهم این سایت می باشد. همچنین از مزایای مهم دیگر آن، این است که این سایت بر عکس سایت هایی همچون پی پال به روی آ.ی.پ.ی ایران بسته نیست.

برای باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی ابتدا باید از طریق این لینک وارد سایت پرفکت مانی شوید. با کلیک بر روی این لینک، صفحه ثبت نام در این سایت برای شما باز می شود که شما باید به دقت اطلاعات درخواستی فرم روبروی تان را پر کنید. حتما اطلاعات را درست وارد کنید، چون ممکن است در آینده برای شما مشکلی برای دسترسی به حساب تان پیش آید. شما در تصویر زیر می توانید نحوه پر کردن این فرم را مشاهده فرمایید.

بعد از پر کردن فرم و کلیک بر روی دکمه Register در پایین فرم، ثبت نام شما تقریبا انجام شده است، اما برای تکمیل ثبت نام خود باید حتما به آدرس ایمیلی که در فرم وارد کردید، مراجعه کنید و بر روی لینک تاییدیه ای که در ایمیلی که از طرف سایت پرفکت مانی برای شما ارسال شده است، کلیک کنید. با اینکار حساب و ایمیل شما تایید می شود و کار ثبت نام و باز کردن حساب شما به پایان می رسد.

بعد از ثبت نام شما می توانید از طریق صفحه Login و وارد کردن Member ID ای که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید و همچنین پسورد خود وارد صفحه کاربری خود شوید. البته قبل از اینکه وارد صفحه کاربری خود شوید، سایت از شما، شماره پین کدی را می خواهد که در همان لحظه به ایمیل شما فرستاده است. بنابراین آن کد را در کادری که برای وارد کردن آن در نظر گرفته شده است، وارد کنید تا وارد صفحه کاربری خود شوید. در واقع ورود به حساب کاربری تان به صورت دو مرحله ای انجام می شود. ابتدا شماره عضویت و پسورد را می خواهد و سپس در مرحله بعد باید پین کد را وارد کنید. این کار به منظور امنیت بیشتر حساب تان در نظر گرفته شده است.

لینک ثبت نام پرفکت مانی