در این پست، سایت و کیف پول Payeer (پاییر) را معرفی می کنیم که شما می توانید از آن برای دریافت درآمدتان در سایت های مختلف استفاده نمایید. با کیف پول Payeer می توان 10 نوع ارز را نگهداری کرد و یا انتقال داد. در این میان 3 نوع ارز سنتی قرار دارند که دلار، یورو و روبل می باشند و بقیه مربوط به ارزهای دیجیتال می باشند. این سایت از ارزهای دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش ، لایت کوین ، اتریوم ، دش ، ریپل ، تتر پشتیبانی می کند.
مزایای استفاده از کیف پول پایر برای ایرانیان ( اعم از آنان که می خواهند ارز دیجیتال خود را نگهداری کنند ویا معامله (ترید) کنند ویا ماینرهایی که می خواهند درآمد خود را از استخرشان به کیف پول خود انتقال دهند ) به شرح زیر است:
 
1- با توجه به اینکه شرکت پاییر در کشور روسیه قرار دارد ، ایران را تحریم نکرده است و بدون نگرانی از مسدود شدن حسابتان می توانید از آن استفاده کنید و همچنین با IP ایرانی وارد حسابتان شوید و نگران مسدود شدن آن نباشید.
2- امنیت بالایی دارد و از آنجایی که شرکت معتبری می باشد ، دارای پشتیبانی خوب است و بعد از باز کردن حساب ، اگر رمزتان را فراموش کردید می توانید ازطریق پشتیبانی مکاتبه کنید و حسابتان را مجدد بازیابی کنید.
3 - داخل خود کیف پول ، امکان معامله ( ترید ) کردن وجود دارد و به نوعی ، در داخل کیف پول ، یک صرافی وجود دارد.
4- میزان کارمزد پایین در هنگام معامله ( ترید ) کردن دارد. مقدار کارمزد در حال حاضر 0.195 درصد است ( صد و نود و پنج هزارم درصد ) ( این کارمزد مربوط به ترید است و در هنگام انتقال وجه به حساب دیگران کارمزدها متفاوت است.
5- هر حساب شامل کیف پولهای زیر است که می توانید انواع ارزهای دیجیتال و فیات را در آن ذخیره کنید:
 
کیف پول دلاری  (USD)
کیف پول یورو  (EUR)
کیف پول روبل ( واحد پول روسیه )  RUB          
کیف پول بیت کوین (BTC)            
کیف پول اتریوم  ( ETH)           
کیف پول لایتکوین  (LTC)         
کیف پول ریپل (XRP)           
کیف پول بیت کوین کش (BCH)                   
کیف پول دش (DASH)
کیف پول تتر (USDT) USDT
6- در حال حاضر ، صرافی بایننس از کیف پول یورو (EUR) و روبل (RUB) مربوط به پاییر پشتیبانی می کند و این بدان معناست که اگر در صرافی بایننس فعالیت دارید ، سود حاصل از معاملات ( ترید ) را می توانید مستقیما به کیف پول های یورو  ویا روبل خود انتقال دهید و سپس از طریق صرافی های داخل کشور به ریال تبدیل کنید.(انتظار می رود در آینده ، کیف پول های دیگر نیز توسط بایننس پشتیبانی شود)
7- دارای پلتفرم موبایل و وب می باشد. بنابراین می توانید به راحتی از طریق کامپیوتر و یا گوشی موبایل به کیف پول و صرافی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید.

آموزش و نحوه ساخت و استفاده از کیف پول پاییر :

از طریق لینک زیر وارد سایت payeer شوید و طبق راهنمای زیر عمل نمایید
 بر روی گزینه ساخت حساب ( create account ) کلیک کنید
 

 در کادر ایمیل ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس عدد نوشته شده را در کادر مربوطه بنویسد و بر روی گزینه create account کلیک کنید.
 

 وارد ایمیلتان شوید و کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس بر روی گزینه creat account کلیک کنید.
( دقت کنید که ممکن است ایمیل ارسال شده به قسمت اسپم ایمیلتان برود )
 

 یک پسورد برای خودتان انتخاب کنید ( به صورت پیش فرض برای شما یک پسورد انتخاب شده است که می توانید آن را تغییر دهید ) دقت داشته باشید که پسوردی انتخاب کنید که حداقل شش کاراکتر باشد و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی و حداقل یک حرف کوچک انگلیسی و حداقل یک عدد باشد.پسورد انتخابیان را در کادر دوم مجدد تکرار کنید.کلمه امنیتی داده شده را یادداشت نمایید. ( می توانید این کلمه را نیز به دلخواه خودتان تغییر دهید. ) از این کلمه درصورت فراموشی پسورد و برای بازیابی حسابتان استفاده خواهد شد.کادر چهارم ، شماره حساب شما را در سیستم پاییر را نشان می دهد.
 

 حساب شما آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.هنگام ورو برای اولین بار ، اطلاعات حساب به شما نمایش داده می شود. آنها را برای خودتان یادداشت کرده و بر روی دکمه DONE کلیک کنید. ضمنا در خط آخر ، به شما اعلام می شود که در حال حاضر حساب شما محدودیت برداشت تا سقف 2000 دلار در روز را دارد که برای بسیاری از افراد همین مقدار کافی است ولی درصورت تمایل می توانید با ارسال مدارک ، این محدودیت را نیز برداشته و به هر مقدار که می خواهید انتقال پول داشته باشید.
 

آموزش ورود و استفاده از حساب و کیف پول پاییر ( payeer )

برای ورود به حساب و کیف پولتان ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت پایر ( payeer ) شوید و سپس طبق راهنمای زیر عمل کنید.

در صفحه ابتدایی سایت پاییر ( payeer ) بر روی دکمه ورود ( login ) کلیک کنید.

در صفحه بعد ، آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید و در کادر بعدی پسوردتان را وارد کنید و همچنین عدد نمایش داده شده را در کادر مربوطه وارد کنید.

 

اکنون وارد حسابتان شده اید

آموزش نحوه دریافت و ارسال پول در کیف پول پاییر ( payeer )

برای اینکه در کیف پول پاییر ( payeer ) بتوانید از دیگران پول دریافت کنید و یا برای دیگران پول ارسال کنید از طریق راهنمای زیر عمل کنید.

ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت پاییر شوید و سپس وارد حساب کیف پول خود شوید.

بعد از ورود به کیف پولتان ، تمامی کیف پولها به شما نمایش داده می شود. ( مانند تصویر زیر ) :

برای هر کیف پول یک گزینه withdraw و یک گزینه deposit وجود دارد.

اگر قرار است دیگران به کیف پول شما ، پول ارسال کنند باید از گزینه deposit استفاده کنید و اگر قرار است شما به دیگران پول ارسال کنید باید از گزینه withdraw استفاده کنید.

برای نمونه ما با کیف پول بیت کوین مراحل را ادامه می دهیم ولی شما می توانید همین مراحل را برای کیف پول های دیگر استفاده کنید.

 

برای اینکه دیگران به شما پول ارسال کنند ، بر روی گزینه deposit کلیک کنید و در صفحه بعد آدرس کیف پول شما مقابل عبارت " Your Bitcoin-address " نمایش داده می شود.

تنها کاری که باید انجام بدهید ، دادن این آدرس به شخصی است که می خواهد برای شما پول ارسال کند و هیچ کار دیگری نیاز نیست انجام دهید. فقط آدرس کیف پولتان را به طرف مقابل بدهید (دقت کنید که بزرگ و کوچک بودن حروف انگلیسی مهم است و آدرس کیف پولتان را دقیقا به همین شکلی که نوشته شده به دیگران بدهید)(برای سایر کیف پول ها نیز به همین شکل عمل کنید و آدرس کیف پولتان را ببینید)

برای اینکه شما به دیگران پول ارسال کنید بر روی گزینه withdraw کلیک کنید و در صفحه بعد در کادر مقابل عبارت " Bitcoin-address " آدرس کیف مقصد ( آدرس کیف پولی که فرد مقابل به شما داده است) را دقیق و کامل وارد کنید (در وارد کردن آدرس دقت کنید زیرا درغیر اینصورت ممکن است پول از حساب شما کم شود ولی به حساب فرد مقابل واریز نشود و عملا راهی برای بازگشت پول وجود ندارد)

در قسمت " Amount " مقدار بیت کوینی که می خواهید ارسال کنید را بنویسید.

و در قسمت " Total " ، جمع مبلغی که از حساب شما کم خواهد شد بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده می شود. این مبلغ شامل ، مبلغی که می خواهید ارسال کنید بعلاوه کارمز سایت پایر و کارمز شبکه بیت کوین است. برای مثال اگر شما قصد داشته باشید مقدار یک بیت کوین را برای شخصی ارسال کنید ، مبلغی که از حساب شما کم خواهد شد برابر با 1.001 بیت کوین ( یک و یک هزارم بیت کوین ) است که یک بیت کوین برای فرد مقابل ارسال می شود و مقدار یک هزارم بیت کوین نیز بابت کارمزد سایت و کارمزد شبکه بیت کوین از حسابتان کم می شود.

اطلاعات دیگری که در این صفحه وجود دارد ، حداکثر و حداقل مبلغ قابل انتقال در هر تراکنش است که حداقل مبلغ 0.001 بیت کوین ( یک هزارم بیت کوین ) و حداکثر مبلغ قابل انتقال در هر تراکنش 30 بیت کوین است.(کمتر از یک هزارم بیت کوین و بیشتر از 30 بیت کوین در هر تراکنش نمی توانید انتقال دهید)

 

برای بازگشت به صفحه اول کیف پولتان و مشاهده سایر کیف پول ها از گزینه balance در منوی سمت چپ استفاده کنید.