کسب درآمد از طریق ایردراپ های جدید یکی از روش های مرسوم در بازارهای ارز دیجیتال است به همین دلیل سایت درآمد 98 هم از چند مدت یک بار ایردراپی معتبر را بررسی و سپس معرفی می کند. ایردراپی که امروز قصد معرفی آن را داریم سایت KickToken که با ثبت نام و فعالیت در آن می توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

معرفی ارز KickToken

ارز KickToken یکی از ارزهای دیجیتال نوظهور است که به تازگی منتشر شده است در حالی که در حال تهیه این مطلب هستیم قیمت هر یک از توکن KickToken با قیمت 0.000912 به فروش می رسد یعنی چیزی معادل 8 تومان – تعداد کل توکن های این ارز حدود 6 میلیارد است با این احتساب در آینده ای نه چندان دور ممکن است هر یک از آن به قیمتی معادل 100 تومان برسد. با استفاده از ایردراپ معتبر این ارز در اولین ثبت نام می توانید 10 هزار توکن KickToken دریافت کنید که چیزی معادل 1 میلیون تومان، البته اگر قیمتش را 100 تومان در نظر بگیریم.

 

این ایردراپ بعد از ثبت نام همان طور که گفتیم 10 هزار توکن KickToken را به صورت رایگان در اکانتتان منظور خواهد کرد و اگر 5 نفر دعوت کنید 50 هزار و در مجموع 60 هزار توکن KickToken را دریافت می کنید. سایت KickToken بر پایه رفرال گیری طراحی شده و پس از این که پنج نفر را دعوت کنید به صورت درصدی از زیر مجموعه گیری به صورت تصاعدی به دست می آورید.

 

KickToken هنوز به صورت رسمی لیست نشده است و تا این جای کار فقط در حال تبلیغات و جذب کاربر است. پس تا دیر نشده دوستان خود را دعوت کنید و KickToken جمع کنید. برای نقد کردن آن هم باید تا زمان معرفی رسمی و لیست شدن در صرافی های ارز دیجیتال برای خرید و فروش صبر کنید. توجه داشته باشید که پس از مدتی با توجه به ازدحام کاربران ممکن است پاداش های این سایت کاهش پیدا کند، پس عجله کنید و فرصت را از دست ندهید.

آموزش ثبت نام برای دریافت 10 هزار توکن KickToken

خوب در ابتدا برای این که بتوانید در سایت KickToken ثبت نام کنید از طریق لینک زیر وارد سایت شوید.

 

  ثبت نام در سایت KickToken و دریافت 10 هزار توکن رایگان  

 

سپس مانند تصویر زیر برای ثبت نام بر روی کلید نارنجی رنگ REGISTER AND GET 10.000 KICK کلیک کنید.

 

 

در صفحه ثبت نام به سه صورت می توانید ثبت نام کنید. ثبت نام با وارد کردن اطلاعات، ثبت نام با اتصال جیمیل گوگل و ثبت نام با اتصال به فیسبوک که سریع ترین راه استفاده از جیمیل است.

 

 

در این آموزش ما اطلاعات خودمون رو وارد کردیم و برای ادامه کار بر روی Proceed کلیک کردیم. در مرحله بعدی کد امنیتی نمایش داده شده را مانند تصویر زیر در کادر مربوطه وارد کنید و مجدداً برای ادامه کار بر روی Proceed کلیک کنید.

 

 

ثبت نام شما انجام شده و فقط برای تایید نهایی باید وارد ایمیل خود شوید و ثبت نام خود را تایید کنید.با مراجعه به ایمیل خودتان مانند تصویر زیر بر روی Confirm Your Email کلیک کنید.

 

 

ایمیل شما تایید شده و حالا وارد سایت شوید. در تصویر زیر می بینید که تیک Step 1 خورده شده است و در قسمت You Have earned ده هزار تا خودمون رو گرفتیم.

 

 

برای این که بتوانید زیر مجموعه جمع کنید کافی است مانند تصویر بالا لینک Your referral link خودتون رو کپی کنید و در سایت ها،شبکه ها اجتماعی و دوستانتان به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید کسانی که زیرمجموعه شما می شوند حتما باید ایمیل خود را در زمان ثبت نام تایید کنند.

نکات و هشدارهای لازم در رابطه با ارز KickToken

  • به هیچ عنوان با یک اینترنت و دستگاه موبایل و یا PC چند اکانت برای خودتون نسازید. زیرا در زمان بررسی ممکن است اکانت شما به دلیلی تخطی از قوانین مسدود شود.
  • رفرال گیری باعث افزایش سطح و درآمد شما خواهد شد که بالاترین سطح 10 است که با رسیدن به این سطح درآمد شما به صوررت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد.
  • این ارز هنوز قیمت گذاری نشده است،پس فعلا فقط می توانید آن را جمع کنید و تا زمان لیست شدن نهایی باید صبر کنید که طبق پیش بینی ها اواسط 2020 می باشد.
  • در آخر صفحه می توانید با اشتراک گذاری لینک ها که در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی توصیه می شود، زیر مجموعه بیشتری جذب کنید.

موفق باشید