ارز IOST مخفف Interrnet of Service Token است که به تازگی به جهان ارز دیجیتال معرفی شده است. طبق گفته سازنده های این ارز، می تواند 100.000 تراکنش را در یک ثانیه انجام دهد.از این رو می توان پیش بینی کرد که این ارز آینده بسیار روشنی خواهد داشت. به همین منظور سایت رسمی IOST بین افرادی که در سایت عضو هستند و فعالیت می کنند ارز IOST رایگان می دهد. 

معرفی کوتاه درباره ارز IOST

با توجه به آینده روشنی که برای این ارز در نظر گرفته شده،رشد قابل توجهی از زمان معرفی گرفته است به طوری که در حالی که در نگارش این مطلب هستیم قیمت هر توکن IOST برابر است با 0.008 و با توجه به پیش بینی ها قیمت هر توکن تا نیم ست هم خواهد رسید.یعنی هر یک از آن را می توانید به 5000 هزار تومان به پول ایران بفروشید. تصویر زیر از کوین مارکت معتبر درباره ارز یوست گرفته شده است.تصویر زیر قیمت،تعداد توکن و مقدار کل ارزش بازار IOST را عنوان کرده است. و رنک بسیار خوب 59 که می تواند نشان از قدرت این ارز باشد.

 

عضویت و آموزش کار به دست آوردن IOST رایگان

ابتدا از این لینک به سایت رسمی IOST بروید. در صفحه Sign Up کشور ایران را انتخاب کنید و شماره خود را بدون صفر وارد کنید. در قسمت Confiramtion Code با کلیک بر روی Get Code کدی به شماره همراه شما ارسال می شود.60 ثانیه فرصت دارید کد را در بخش مربوطه وارد کنید. برای رفتن به مرحله بعد Next را بزنید.

 

 

در این صفحه باید ایمیل خود را تایپ و یک پسورد برای اکانت خود انتخاب کنید. و بر روی Sign UP کلیک کنید.

 

حال باید جواب دو سوال را بدهید که هر دو گزینه را روی گزینه ای آخر یعنی All of the above بگذارید. 30 ثانیه صبر کنید تا دکمه SUBMIT فعال شود و سپس بر روی آن کلیک می کنیم.

 

 

مانند تصویر زیر ثبت نام شما تکمیل شده و در اولین ورود 20 عدد ارز IOST دریافت می کنید.

 

 

برای دریافت جایزه روزانه خود کافیست به بخش QUESTS مراجعه کنید. مقدار ایردراپ روزانه 1000 عدد است که می توانید با انجام معموریت هایی که در قسمت کادر قرمز رنگ مشخص شده، IOST بیشتری جمع آوری کنید.

 

آموزش زیر مجموعه گیری در سایت ISOT

سودآور ترین بخش IOST زیرمجموعه گیری آن است به طوری که می توانید با هر زیرمجموعه 100 یوست دریافت کنید. برای این کار از بالای سایت گزینه REFERRAL و بعد دکمه JUMP TO ACCOUNT را انتخاب می کنیم. ( به تصویر زیر دقت کنید)

 

 

در صفحه بعد در بخش My Referals (زیرمجموعه های من) بر روی گزینه invite (دعوت) کلیک کنید.

 

 

سپس بنری به شما نمایش می دهد.با کلیک بر روی COPY می توانید آن را کپی کنید و در سایت ها،کانال ها و گروه های تلگرامی و اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری را جذب این ارز کنید.

 

آموزش تسویه حساب در سایت ISOT

برای تسویه حساب می توانید به بخش ACCOUNT مراجعه کنید و سپس گزینه زرد رنگ WHITDRAW را انتخاب کنید.

 

 

در پنجره باز شده می توانید آدرس کیف پول، مقدار و در نهایت با کلیک بر روی WITHDRAW درخواست برداشت دهید. با توجه به توضیحات بخش برداشت،حداقل مقدار برداشت 500 IOST است و پس از درخواست برداشت، واریز آن تا 5 روز ممکن است طول بکشد. حتما حواستون باشه که کیف پول انتقالی از نوع erc-20 باشد.

 

کیف پول های معتبر برای نگهداری ارز IOST

کیف پول هایی که خود سایت IOST معرفی کرده است، کیف پول myEtherWallet, MetaMesk, etc است. با عضویت در هر یک از این کیف پول ها می توانید ارز خود را در آن نگهداری کنید و یا به ارزهای رایج مانند بیت کوین،اتریوم،لایت کوین و غیره تبدیل کنید. اما پیشنهاد می شود تا رسیدن به قیمت واقعی،بهترین مکان برای نگهداری در داخل خود سایت IOST است.