Libra ارز معتبری از کمپانی بزرگ فیسبوک است که پس از ماه ها تلاش، کار خود را رسماً به صورت جدی در قالب یک ایردراپ شروع کرد تا این ارز را هر چه بیشتر در بین افراد همه گیر کند. سایت لیبرا در قالب یک وب سایت بین افرادی که عضو شوند و فعالیت کنند، از ایردراپ خود به صورت رایگان می دهد، کافی است در آن ثبت نام کنید و طبق دستورالعمی که در ادامه خواهیم گفت، از این ارز جمع آوری کنید و در آینده پس از قیمت گذاری منطقی تر آن را به فروش برسانید.

اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال Libra Facebook

ارز لیبرا توسط بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک طراحی و اجرا شده است. تعداد توکن های ارز Libra به یک میلیارد می رسد. قیمت حال حاضر این ارز که در حال نگارش این مطلب هستیم 0.015 می باشد که در آینده ای نزدیک، قطعا قیمت آن با افزایش شدیدی همراه خواهد بود. دلیل آن هم مشخص است. فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان پشتیبان آن است.

 

خوب برای دریافت این ارز دو راه پیش رو دارید. یا آن را بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید و یا توسط سایتی که خود فیسبوک آن را معرفی کرده است،عضو شوید و با دعوت دوستان و کلیک وظایف مقداری ارز Libra به صورت رایگان دریافت کنید. برای عضویت در سایت لیبرا ابتدا از لینک زیر وارد سایت Libra شوید.

 

برای ثبت نام در سایت Libra کلیک کنید.

 

با دو گزینه Sign In و Sign Up مواجه می شوید اگر قبلا در این سایت حساب دارید Sign In را انتخاب می کنید و اگر قصد دارید حساب جدیدی بسازید، گزینه Sign Up را انتخاب کنید. نام کاربری را در کادر اول وارد کنید و در دو کادر بندی یک رمز هشت رقمی را برای اکانت خود وارد کنید. سپس تیک قوانین را بزنید و در آخر برای عضویت بر روی Sign Up کلیک کنید.

 

 

در صفحه بعد از شما درخواست ایمیل می کند. ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی Submit ضربه بزنید.

 

 

پس از انتخاب Submit دو دقیقه فرصت دارید،ایمیل ارسالی از Libra را باز کرده و ایمیل خود را تایید کنید. پس با مراجعه به ایمیل، ایمیل ارسالی لیبرا باز کرده و بر روی Confirm کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود. ( تایید ایمیل الزامی است )

 

 

پس از تایید ایمیل خود به داشبورد سایت لیبرا منتقل خواهید شد. تصویر زیر نمایی از قسمت کاربری لیبرا می باشد.

 

 

برای دریافت Libra از دو راه می توانید استفاده کنید. در قسمت Free Libra کلیک کنید و هر 1 ساعت مقدار خاصی از ارز Libra را دریافت کنید و یا این که در قسمت Affiliate دوستان خود را به این ارز دعوت کنید و از ثبت نام آن ها لیبرا کسب کنید.

 

در قسمت Wallet می توانید ارز لیبرا جمع آوری شده را با کلیک بر روی Send به کیف پول دیگر ارسال کنید و یا این که با زدن Deposit و دریافت آدرس خود،آن را برای افراد دیگر ارسال کنید تا حساب شما را شارژ کنند.

 

در قسمت Transaction می توانید آخرین دریافتی ایردراپ لیبرا به خود شما را مشاهده کنید.