با یک سایت کسب بیت کوین دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. سایت adBTC یک سایت کسب بیت کوین است که فعالیت اصلی آن سورفینگ و دیدن آگهی ها می باشد. از این نظر با سایت های دیگری که تا به حال معرفی کرده بودیم تفاوت دارد. این اولین سایت سورفینگی است که در این سایت معرفی می کنیم. شما با کار در این سایت می توانید روزانه تا 1000 ساتوشی کسب کنید. توجه کنید که دیدن تمام تبلیغات در یک روز به آن معنی نیست که تبلیغات سایت adBTC برای آن روز پایان یافته است. بلکه دوباره در طول روز به سایت سر بزنید، امکان دارد تبلیغات جدیدی اضافه شده باشد.

 

برای شروع کار در این سایت، ابتدا باید از طریق این لینک وارد سایت شوید و در همان صفحه اصلی سایت مانند تصویر زیر بر روی SIGN UP کلیک کنید.

 

 

 

سپس فرمی به صورت زیر را مشاهده خواهید کرد که باید اطلاعات لازم را مانند تصویر زیر در آن وارد کنید و سپس بر روی دکمه SIGN UP کلیک کنید. ثبت نام شما تقریبا تمام است. ولی برای کامل شدن ثبت نام باید به ایمیل خود رفته و بر روی ایمیلی که از طرف سایت adBTC برای شما فرستاده شده است، کلیک کنید. بعد از باز کردن ایمیل، باید بر روی لینکی که درون آن است کلیک کرده تا ایمیل شما تایید گردد و ثبت نام شما کامل شود. توجه کنید ممکن است در هنگام ثبت نام، سایت ایمیل شما را برای اینکه برای سایتی خاص است نپذیرد (مثلا یاهو). اگر به احتمال کم با این مشکل روبرو شدید از ایمیل سایت های دیگر استفاده کنید.

 

 

 

بعد از پایان ثبت نام، نوبت وارد شدن به حساب کاربری خود و شروع کار است. ابتدا در صفحه اصلی سایت بر روی SIGN IN کلیک کنید.

 

 

 

بعد از کلیک بر روی آن،فرمی مانند تصویر زیر را می بینید که باید آدرس ایمیل و پسورد خود را در آن وارد کرده و سپس بر روی LOGIN کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

 


 

با وارد شدن به حساب کاربری خود، در سمت چپ صفحه نوار عریضی مانند شکل زیر را خواهید دید. که در بالای آن موجودی شما در سایت را نوشته است.

 

 

 

قسمت های این نوار را می توانید در تصویر زیر به وضوح ببینید که برای شما معرفی گشته اند. ما بیشتر برای کار، با قسمت Earn سر و کار داریم که زیرمجموعه آن سه مدل سورفینگ است که می توانید هر کدام را برای کار انتخاب کنید. ما بیشتر با قسمت اول یعنی Surf ads کار داریم. البته با دو قسمت بعدی هم کار خواهیم کرد.

همانطور که می بینید، بخش اول در نوار کناری مربوط به امور مالی و رفرال هاست. بخش دوم مربوط به کسب درآمد است و بخش سوم به کسانی که می خواهند به سایت آگهی  بدهند مربوط می شود.

 

 

 

حال برای شروع کار در این سایت باید از همان نوار کناری مانند شکل زیر بر روی Surf ads کلیک کنید تا بتوانید دیدن آگهی ها را شروع کنید.

 

 

 

سپس باید کپتچای مورد نظر را انجام دهید.

 

 

 

بعد از انجام دادن کپتچا صفحه زیر ظاهر خواهد شد که اطلاعات مربوط به آگهی مورد نظر را می توانید در آن ببینید. از جمله این اطلاعات، دیدن مبلغ و زمان آگهی است.

 

 

 

دکمه شروع ممکن است برای هر تبلیغ در جای متفاوتی قرار بگیرد.

 

 

 

پس از دیدن آگهی ها در قسمت Surf ads، به قسمت بعدی یعنی Active windows surfing می رویم. پس از کلیک بر روی این قسمت شما لیستی از آگهی ها را خواهید دید که مبلغ هر کدام در پایین آن نوشته شده است. پس از کلیک بر روی آگهی ها، صفحه جدیدی باز می شود که آگهی مربوطه را نمایش می دهد. پس از Load شدن صفحه، تایمر شروع به کار می کند و وقتی صفر شد شما در بالای صفحه باید یک کپتچای ساده را انجام دهید و از میان شکل ها باید بر روی شکلی که دو بار تکرار شده است کلیک کنید. بعد از کلیک، مبلغ موردنظر به موجودی تان در سایت اضافه می شود. در این قسمت شما باید پنجره باز شده را فعال نگه دارید، بر عکس قسمت قبل یعنی Surf ads که شما در این قسمت می توانید پنجره باز شده را غیر فعال کنید. توجه کنید که در این مورد هم پنجره باید باز باشد اما می توان در حین آگهی ها صفحه دیگری را  باز و فعال نگه داشت و این مشکلی در کار شما ایجاد نمی کند و تایمر کار خواهد کرد و پس از پایان به موجودی شما مبلغ آن آگهی اضافه خواهد شد. در مورد قسمت سوم یعنی Autosurfing، شما باید بر روی آن کلیک کنید تا آگهی ها به طور خودکار نمایش داده شوند تا اینکه تمام شوند.

  

برداشت از سایت adBTC

 

برای برداشت موجودی و درآمد خود باید از نوار کناری بر روی Withdraw کلیک کنید.

 

 

 

بعد از اینکه بر روی Withdraw کلیک کردید، صفحه زیر باز می شود که اطلاعات مربوط به آن را در تصویر زیر به صورت کامل می بینید. از جمله اینکه 2 راه برای دریافت درآمد خود در پیش دارید. اولین راه استفاده از آدرس والت اصلی و دائمی خود است که در این روش حداقل مبلغی که باید در سایت موجودی داشته باشید یا سقف برداشت، 30,000 ساتوشی می باشد. اما راه دوم که بسیار به صرفه تر است. انتقال درآمد خود به سایت یا کیف پول موقت فاست هاب می باشد که در این روش حداقل موجودی مورد نیاز در سایت برای دریافت آن، فقط 5,000 ساتوشی می باشد و کارمزد نیز به آن تعلق نمی گیرد.

 

اگر حساب فاست هاب ندارید و روش کار با آن را نمی دانید، اینجا را کلیک نمایید.

 

 

در آخر باید گفت که این سایت به ازای هر رفرال یا زیرمجموعه، 10 درصد به شما کمیسیون خواهد داد.

 

لینک سایت