TronLink Wallet یکی از کیف پول های امن و در عین حال غیر متمرکز است که ایران هم جز پشتیبانی آن محسوب می شود. اما با این حال اگر مشکلی برای شما پیش بیاد، به دلیل غیرمتمرکز بودن، کافی است در هنگام کار با آن از ابزار تغییر IP استفاده کنید. این کیف پول در واقع که از نام آن مشخص است،فقط برای ارز TRX یا همان ترون ساخته شده است، و فقط از 5 ارز TRXUSDT- BTT – WIN - HORA که دو ارز اول از زیر مجموعه های ترون هستند،پشتیبانی می کند.

TronLink Wallet علاوه بر نگهداری ارز دیجیتال TRX یک ایردراپ هم است. کافی است کیف پول را نصب کنید و با شرط بندی، و یا رفرال گیری ( زیر مجموعه ) برای خودتان کسب درآمد کنید. قبل از هر چیزی توصیه می شود در هنگام اجرا این اپلیکییشن در هر موقع از ورود، ف_یلتر شکن روشن باشد.

 

آموزش نصب و استفاده از کیف پول TronLink Wallet

خوب در ابتدا از متصل بودن،ف_یلتر شکن اطمینان حاصل کنید و لینک زیر را باز کنید.

 

دانلود TronLink Wallet از گوگل پلی

 

سپس کیف پول را نصب و اجرا کنید. در صفحه اول اپلیکیشن به 3 طریق می توانید از کیف پول استفاده کنید.

 

Create Account : اکانت جدیدی بسازید که ما در این آموزش قصد ساخت اکانت جدید را داریم.

Import Account : اکانت قبلی خود را بازیابی کنید.

Cold Wallet : کیف پولی از نوع سرد بسازید که نیازمند، دستگاه های ذخیره سازی آفلاین است.

 

 

پس از انتخاب Create Account در صفحه بعدی با انگشت خود به پایین صفحه میاییم تا گزینه Accept به رنگ آبی در بیاید، قوانین را قبول می کنیم و به مرحله بعد می رویم.

 

 

در صفحه بعد نامی برای اکانت خود انتخاب می کنیم، این نام مشخص کننده نام کیف پول ماست و زیاد مهم نیست. پس برای این کار نامی انتخاب می کنیم و سپس Next Step را انتخاب می کنیم

 

 

در این قسمت پسوردی از اعداد و حروف کوچک و بزرگ را انتخاب می کنیم. به یاد داشته باشید که تعداد رمز حداقل 8 رقم باید باشد. بر روی Next Step ضربه می زنیم.

 

 

در صفحه بعد دوباره رمز خود را وارد کنید. ( حتما رمز خود را در جایی یادداشت کنید. )

 

 

در صفحه بعد یک سری توضیحات در مورد بکاپ گیری به شما نمایش می دهد. به دلیل این که برنامه اجازه تصویر برداری نمی داد، عکس قرار ندادیم. برای کار کافی است مرحله بعدی را رد کنید و 12 کلمه ای که به شما نشان می دهد را در جایی یادداشت کنید . این کلمات در واقع همان کلید شماست تا زمانی که خداناکرده به هر دلیلی گوشی شما از دسترس خارج شد، بتوانید با گوشی جدید با این 12 کلمه، کیف پول خود را بازیابی کنید.

 

پس از این که 12 کلمه نشان داده شده را یادداشت کردید ( توجه کنید که اگر این 12 کلمه در اختیار کسی قرار بگیرید، می توانید اکانت و حساب شما را خالی کند. ) ، در دو صفحه بعد به صورت رندوم یکی از کلمات که با 3# به طور مثال نشان می دهد معنی آن است که سومین کلمه ای که یادداشت کردید را انتخاب کنید و در مرحله آخر وارد کیف پول خود می شویم (تصویر زیر نمونه ای از کیف پول ماست. )

 

 

مانند تصویر زیر به قسمت ME بروید و در مرحله دوم وارد قسمت Friend invitation شوید.

 

 

در بالای صفحه مانند تصویر زیر بر روی Claim Rewards را انتخاب کنید و در کادر مربوطه کد TSQg راوارد کنید تا 300 امتیاز به اکانت شما اضافه شود که به رنک زرد مانند تصویر زیر باید شود.

 

 

توجه داشته باشید که شما می توانید با امتیازات خود در این برنامه در بازی های و پیش بینی ها شرکت کنید. و با استفاده از امتیازات کیف پول خود را شارژ کنید.

آموزش شارژ و انتقال ارز TRON در برنامه TronLink Wallet

برای شارژ کیف پول ترون خود، در صفحه اصلی کیف پول TronLink Wallet بر روی Receive ضربه می زنیم در صفحه بعدی آدرس کیف پول ما نمایش می دهد با انتخاب گزینه آبی رنگ، می توانید آن را برای هرشخصی بفرستید تا با استفاده از آن اکانت ترون شما را شارژ کند. توجه داشته باشید که برای تمامی ارزها به همین روش هست و فقط آدرس کیف پول شما فرق می کند. یعنی برای شارژ Usdt هم آن را انتخاب می کنیم Recieve را می زنیم و آدرس را کپی می کنیم و برای شخصی که قصد دارد، برای ما USDT را شارژ کند می فرستیم. برای کپی آدرس می توانید با استفاده از اسکن موبایل هم انجام دهید.

 

 

برای برداشت به صورت بالعکس انجام می دهیم یعنی Send را انتخاب می کنیم. در صفحه بعد در Receiving address آدرس کیف پولی شخصی که قصد داریم را وارد می کنیم در قسمت Token نوع ارز و در آخرین قسمت مقدار انتقالی را وارد می کنیم و در نهایت بر روی Send ضربه میزنیم.