اگر به تازگی دنبال یک کیف پول با امنیت بالا و کاربردی هستید،کیف پول کوینومی بهترین گزینه برای شماست.این کیف پول از ارزها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند و دارای اکسچنج داخلی می باشد.coinomi در سال 2014 شروع به کار کرد که می توان آن را جزو قدیمی ترین کیف پول ها دانست.در حال حاضر هیچ گزارشی از هک شدن این کیف پول گزارش نشده،پس می توان نتبجه گرفت که امنیت بسیار بالایی دارد.در حال حاضر کیف پول کوینومی از 120 ارز مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می توانند همه ارز های خود را در این کیف پول نگهداری کنند!

coinomi دارای محیط کاربری زیبا و ساده است، که باعث می شود، کاربران تازه کار هم بتوانند از این کیف پول استفاده کنند.یکی دیگر از ویژگی های جالب این برنامه بازیابی راحت کیف پول است! یعنی اگر تحت هر شرایطی نتوانستید به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید با تایپ چند کلمه که در ابتدای ثبت نام به کاربر داده می شود، می توانید دوباره به کیف پول خود دسترسی کامل داشته باشید. کوینومی در ابتدای کار خود تنها از پلتفرم اندروید پشتیبانی می کرد اما حالا از تمام پلتفرم ها پشتیبانی می کند.اگر کمی در مورد کیف پول های سخت افزاری تحقیق کنید، coinomi برای تامین امنیت از الگوریتم Hierarchical Deterministic استفاده می کند، که دست کمی از کیف پول های سخت افزاری ندارد!

برخی از ویژگی های کیف پول کوینومی

  • پشتیبانی کامل از 500 ارز مختلف
  • امنیت بسیار بالا
  • استفاده آسان
  • دارای دو اکسچنج داخلی
  • بازیابی راحت و بدون دردسر کیف پول
  • پشتیبانی از تمام پلتفرم ها(اندروید,آی او اس,ویندوز,مک و لینوکس)
  • استفاده از الگوریتم HD (Hierarchical Deterministic) برای تامین امنیت

آموزش نصب و استفاده از کیف پول coinomi

برای دانلود کیف پول کوینومی به لینک زیر مراجعه کنید.

 

https://www.coinomi.com/en/downloads

 

حال مطابق پلتفرم خود کیف پول کوینومی را دانلود کنید.

 

 

پس از دانلود آن را نصب کنید و اجرا کنید. در صفحه ثبت نام بر روی گزینه create a new wallet (ساخت کیف پول جدید) کلیک کنید.

 

 

در این مرحله از ثبت نام به هر کاربر 24 کلمه نشان داده می شود.آنها را به ترتیب بر روی یک کاغذ یادداشت کنید و در یک جای امن دور از دسترس افراد دیگر قرار دهید.زیرا اگر کسی به این کلمه ها دسترسی داشته باشد می تواند حسابتان را خالی کند.از طرفی دیگر اگر به هر دلیلی نتوانستید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید، تنها راه بازیابی کیف پول خود استفاده از همین کلمات است!

 

 

پس از اینکه همه کلمات را به ترتیب یادداشت کردید تک گزینه I have safely stored my recovery phrase offline را که در پایین صفحه قرار دارد بزنید و تیک ورود به مرحله بعد را انتخاب کنید.

 

 

در این صفحه مانند تصویر زیر، همان کلمات را که بر روی کاغذ نوشته بودید را به ترتیب انتخاب کنید.

( این کار برای تایید عملیات انجام می شود. )

 

 

سپس بر روی گزینه ورود به مرحله بعد کلیک کنید.

 

 

مطابق تصویر زیر یک در کادر اول یک دلخواه پسورد را تایپ کنید و در کادر دوم دوباره جهت تایید، پسورد را تایپ کنید.سپس بر روی فلش ورود به مرحله بعد کلیک کنید.

 

 

کمی صبر کنید تا کیف پولتان ساخته شود. حال باید ارز های مورد نظر خود را از بین 120 ارز انتخاب کنید و بر روی فلش مرحله بعد کلیک کنید.(اگر ارزی را از قلم انداختید بعدا می توانید دوباره آن را به کیف پول خود اضافه کنید)

 

 

شما موفق به ساخت کیف پول شدید. جهت آشنایی با کیف پول، با کلیک بر روی منوی برنامه می توانید قسمت های مختلف برنامه مانند اکسچنج ها،ارزها را مشاهده کنید.

 

 

آموزش دریافت و ارسال ارز در کیف پول کوینومی

برای دریافت ارز کافی است، مانند تصویر زیر عمل کنید.در صفحه اصلی کیف پول بر روی ارز مورد نظر کلیک کنید.

 

 

سپس بر روی ستون receive (دریافت) کلیک کنید و آدرس کیف پول خود را با استفاده از گزینه بالا کپی کنید و برای فردی که قصد دارد مبلغی برای شما انتقال دهد،ارسال کنید.

 

 

 

برای ارسال ارز مانند تصویر زیر ارز خودتون که موجودی دارد را انتخاب کنید. سپس مانند تصویر زیر اطلاعات خواسته شده را پر کنید. و در نهایت برای انتقال گزینه Send را بزنید.

 

آموزش اکسچنج ارز در کیف پول کوینومی

برای تبدیل ارز خود به ارزهای دیگر می توانید از کیف پول کوینومی استفاده کنید. برای اینکار ابتدا وارد منوی برنامه شوید و در قسمت exchange بر روی گزینه changelly کلیک کنید.

 

 

سپس در قسمت اکسچنج ارزی را که قصد تبدیل آن را دارید انتخاب و در قسمت receive ارزی را که می خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید و بر روی گزینه next کلیک کنید و مراحل را به ترتیب تصویر جلو ببرید.