معرفی سایت های معتبر درآمدزایی و سرمایه گذاری

قیمت بیست هزار دلاری بیت کوین تا آخر سال 2019

 

بیت کوین نسبت به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۹ یعنی ۱۳۸۸۰ دلار، با کاهش قیمت بیش از ۴۰ درصدی مواجه است. سایر دارایی های دیجیتال نیز افت قیمت بیش از ۲۰ درصد را شاهد بوده و در روند نزولی قرار داشته اند. اما شرایط برای سلطان ارزهای دیجیتال همانند سایر دارایی ها نمی‌باشد.

بیت کوین در روندهای صعودی قبلی تا بیش از ۴۰ درصد بازیابی قیمت داشته است و بسیاری از افراد حاضر در بازار از نگهداری دارایی خود مطمئن و راضی بوده اند. در ادامه نظر عده ای از کارشناسان و تحلیلگران را در خصوص قیمت بیت کوین بیان می کنیم.

یکی از تحلیلگران به اسم Mayne در این خصوص در توییتر نوشت:

قیمت بیت کوین در بازارهای صعودی چندین بار بیش از ۴۰ درصد بازیابی شده است. آیا این بار شرایط متفاوت خواهد بود؟ به نظرم نه. شاید نظر من اشتباه باشد اما نزولی شدن روند پس از ۴۰ درصد کاهش حتی در بازار صعودی نیز ایده خوبی نمی‌باشد.

 

 

هم چنان معتقدم قیمت بیت کوین به ۷۵۰۰ دلار می‌رسد و سپس به ۱۶ هزار دلار افزایش می‌یابد.

برای اثبات این نکته، از چندین متخصص پرسیده شده است که به نظر آنها قیمت بیت کوین در انتهای سال چه مقدار می‌باشد. بسیار تعجب برانگیز است که بسیاری از آنها در خصوص بیت کوین خوش بین بوده و معتقد بودند که قبل از پایان سال به رکورد ۲۰ هزار دلاری دست خواهد یافت.

 

۱۰ هزار دلار؛ هدف محافظه کارانه

معامله کنندگان باتجربه علاقه ای به بیان پیش بینی های قیمت بسیار زیاد ندارند. آنها معتقدند که این امر، بعضی از خرده فروشان را تشویق می‌کند تا به جای محافظت از سرمایه خود به این فکر کنند که چه مقدار می‌توانند سود کسب کنند. این استراتژی اغلب منجر به ضررهای هنگفت می‌شود.

بنابراین بعضی از معامله کنندگان پیش بینی های محافظه کارانه ای در خصوص قیمت بیان کردند. برای مثال بنجامین بلانتس معتقد است که بیت کوین به قیمت ۱۰ هزار دلار بازیابی می‌شود. وی گفت:

    به نظرم تا پایان سال قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار برمی‌گردد و جهش بزرگی از سطح حمایتی ۷۵۰۰ دلار در نمودار روزانه خواهیم داشت.

یکی از معامله کنندگان ارزهای دیجیتال به اسم Beastlorion نیز از نظر بنجامین بلانتس حمایت کرد و گفت:

به نظرم قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۱۰ الی ۱۲ هزار دلار خواهد رسید.

مایکل ترپین موسس و مدیر اجرایی ترنسفرم گروپ (Transform Group) نیز نظر خود را بیان کرد و گفت:

تاریخ نشان داده است که قیمت بیت کوین ۶ ماه قبل از هاوینگ (نصف شدن پاداش ماینینگ) افزایش شدید دارد و هم چنین اگر سال های اصلاحی پس از رسیدن به رکورد قیمت را کنار بگذاریم، به طور میانگین در سه ماهه چهارم سال با افزایش قیمت ۳ رقمی مواجه بوده ایم. سه ماهه چهارم سال جاری شباهت بسیار زیادی با سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ دارد که با افزایش قیمت ۸۵ درصدی همراه و قیمت بیت کوین به ۱۵۴۰۰ دلار رسیده بود.

به علاوه، Mayne که دنبال کنندگان بسیار زیادی در توییتر دارد هم چنان بر روی نظر خود ایستاده است. وی در خصوص قیمت بیت کوین تا پایان سال گفت: ۱۶ هزار دلار.

به نظر می‌رسد که تحلیلگران تکنیکال از لحاظ پیش بینی های خود درباره قیمت بیت کوین تا پایان سال اختلاف زیادی دارند. در مقابل، تحلیلگران فاندامنتال مطمئن هستند که قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

 

به دلیل رشد فاندامنتال ها دستیابی به قیمت ۲۰ هزار دلار امکان پذیر است

اگرچه بررسی دقیق نمودارها باعث می شود که تحلیلگران قیمت بیت کوین را بین ۱۰ الی ۱۶ هزار دلار پیش بینی کنند، اما کسانی که به رشد فاندامنتال های بیت کوین دقت می‌کنند به دنبال قیمت ۲۰ هزار دلار و بیشتر می‌باشند.

برای مثال شان بارگر مدیر CPUcoin گفت:

من معتقدم که بیت کوین تا پایان سال از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد. تلاش های زیادی برای بنیان بیت کوین به عنوان ارز جهانی انجام شده است و نشانه هایی از پذیرش عمیق و گسترده از جانب سازمان ها و مصرف کنندگان وجود دارد.

توماس سالس نویسنده بخش مالی FXStreet نیز از نظر آقای بارگر حمایت کرد و گفت:

اگر قیمت بیت کوین بتواند بالاتر ۷۷۵۰ دلار بماند می‌توانیم افزایش آن به کانال ۱۷ هزار دلار و حتی سطح ۲۰ هزار دلار را شاهد باشیم.

نیک هلمن مدیر LearnCrypto  در این خصوص گفت:

فقط می‌گویم که قبل از ماه می ۲۰۲۰ شاهد ثبت رکورد جدیدی از قیمت بیت کوین می‌باشیم که احتمالا بین ۲۴ الی ۳۲ هزار دلار خواهد بود.

همانطور که می‌دانید در ماه می ۲۰۲۰، هاوینگ بعدی بیت کوین صورت خواهد گرفت. این موضوع، رویداد صعودی بسیار مهمی است که حتی بانک آلمان نیز قیمت این ارز دیجیتال را پس از هاوینگ، ۹۰ هزار دلار پیش بینی کرده است.

بنابراین اگر چنین سازمان مالی مهمی قیمت بیت کوین را پس از هاوینگ، ۹۰ هزار دلار پیش بینی کند، اصلا بعید نیست که فکر کنیم قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال جاری به ۲۰ هزار دلار برسد.

 

منبع: میهن بلاک چین





Mayne

بالاترین قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیست هزار دلار

تحلیلگران فاندامنتال

دارایی های دیجیتال

روند نزولی قیمت بیت کوین

سال 2019

قیمت بیت کوین

نصف شدن پاداش ماینینگ

هاوینگ

۹۸/۰۷/۱۳

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی