معرفی سایت های معتبر درآمدزایی و سرمایه گذاری

فصل آلت کوین ها فرا خواهد رسید؟

 

اکثر ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، بیش از ۲ سال است که با زمستان کریپتو دست و پنجه نرم می‌کنند. این شرایط برای آلتکوین ها و جفت ارزهای آنها با بیت کوین کاملا صادق است. اکثر آلتکوین ها بیش از ۹۰ درصد ارزش خود نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده را از دست داده اند.

هرچند به نظر می‌رسد که شرایط در حال تغییر است. بسیاری از آلتکوین ها به قدری ارزش خود را از دست داده اند که به نظر می‌رسد برای شروع چرخه بازار جدید آماده می‌باشند. این موضوع باعث شده است که چندین معامله کننده معتبر ارزهای دیجیتال درباره جوانب مختلف این کوین ها خوش بین شوند. این افراد معتقدند که فصل آلتکوین ها به زودی فرا می‌رسد.

 

کاهش سریع تسلط بیت کوین

معامله کنندگان باتجربه ارزهای دیجیتال با بررسی شاخص تسلط بیت کوین می‌توانند احتمال فرا رسیدن فصل آلتکوین ها را پیش بینی کنند. این شاخص، ارزش بازار بیت کوین نسبت به ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال را اندازه گیری می‌کند.

کاهش شاخص تسلط بیت کوین، فرا رسیدن فصل آلتکوین ها را نشان می‌دهد. این شرایط به ما بیان می‌کند که ارزش آلتکوین ها نسبت به بیت کوین در حال افزایش می‌باشد.

پدی استش (Paddy Stash) یکی از مشتاقان کریپتو به دقت مشغول بررسی و نظارت این شاخص بوده است. وی پیش بینی کرده است که این شاخص در چند روز آتی کاهش بیشتری خواهد داشت.

 

 

وی در حساب توییتر خود گفت: لحظه حقیقت در حال نزدیک شدن است. در دو ماه گذشته، بیت کوین افزایش قیمتی که در ماه آگوست به دست آورده بود را از دست داد. اکنون نزدیک سطح حمایتی مهم است که یک تغییر بزرگ را ایجاد می‌کند و به از دست دادن سطح حمایتی بیشتر و بزرگتر منجر خواهد شد. شرایط بدین شکل شروع می‌شود. دومینوها در حال افتادن می‌باشند.

به علاوه، یکی از معامله کنندگان با اسم مستعار Crypto White Walker، احیای آلتکوین ها را پیش بینی کرده است. وی هم چنین گفته است که شاخص تسلط بیت کوین تا ۶۵ درصد کاهش خواهد یافت.

 

 

وی در توییتر نوشت: تسلط بیت کوین به کمتر از ۶۹.۱۹ درصد رسیده است و قبل از رسیدن مجدد این شاخص به ۷۰ درصد، آلتکوین ها با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.

از طرف دیگر، یکی دیگر از معامله کنندگان به اسم Rampage کاهش بیشتر این شاخص و رسیدن آن به ۵۹ درصد را پیش بینی کرده است. این موضوع می‌تواند باعث پامپ بزرگ آلتکوین ها شود.

 

 

وی در توییتر نوشت: به نظر می‌رسد که تسلط بیت کوین طی این یک هفته کاهش یافته است. به نظر می‌رسد این شاخص به ۵۹ درصد برسد که کاهش ۱۱ درصدی نسبت به شرایط اخیر را نشان می‌دهد. این موضوع بیانگر رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۴۰۰ دلار می‌باشد. وقت آن رسیده است که نمودار آلتکوین ها را باز کنیم و به آن توجه ویژه کنیم.

 

عملکرد بهتر آلتکوین های برتر نسبت به بیت کوین

با کاهش تسلط بیت کوین، به نظر می‌رسد که آلتکوین ها برتر در حال افزایش قیمت می‌باشند. در راس این افزایش ارزش ها، اتریوم با ۳۳ درصد افزایش نسبت به بیت کوین قرار دارد. معامله کننده Pierre یکی از اولین کسانی بود که متوجه روند صعودی این جفت ارز شد.

 

 

وی در توییتر نوشت: جفت ارز اتریوم با بیت کوین هم چنان عملکرد بسیار خوبی دارد. روند عملکرد این جفت ارز بدون نوسان بوده است و احتمالا به زودی به ۰.۰۲۲۴ می‌رسد. در حالت ایده‌آل این نسبت به ۰.۰۲۵۰ خواهد رسید. باید منتظر آینده باشیم.

لایت کوین نیز نسبت به بیت کوین افزایش ارزش داشته است. معامله کننده 0X در توییتر با ارائه نمودار زیر، عبور از سطح مورد نظر را شناسایی کرد.

 

 

حتی معامله کننده پیتر برانت که بیشترین دنبال کننده را دارد نیز وارد این پیش بینی ها شد. وی در توییتر خود نوشت که ریپل ممکن است به کف قیمت خود نسبت به بیت کوین برسد.

وی توییت کرد: شواهدی وجود دارد که ریپل به کف قیمت خود نسبت به بیت کوین خواهد رسید.

 

 

معامله کنندگان بزرگ در حال آماده شدن برای پامپ آلتکوین ها می‌باشند

با وجود این توسعه ها، معامله کنندگان احیای آلتکوین را پیش بینی می‌کنند. برای مثال، کوبی وان کنوبی در پروفایل خود از احتمال فرا رسیدن فصل آلتکوین ها گفت.

 

 

هم چنین کاربر CryptoBull نیز معتقد است که فصل آلتکوین ها در حال فرا رسیدن است. نظر سایر معامله کنندگان در خصوص فصل آلتکوین ها نیز جالب است. Beastlorion گفته است که: بله، من منتظر فرا رسیدن فصل آلتکوین ها در نوامبر هستم.

 

وی افزود: حرف من به دلیل نمودار زیر می‌باشد.

 

 

یکی دیگر از معامله کنندگان به اسم Max نیز گفت: در یک کلمه میگویم که بله (منتظر فصل آلتکوین ها می‌باشم)

یکی دیگر از معامله کنندگان به اسم Wolf of All Streets در خصوص افزایش قیمت آلتکوین ها تا انتهای سال گفت:

به نظرم بسیاری از ارزهای دیجیتال نسبت به کف قیمت خود، هم اکنون نیز در حال افزایش قیمت می‌باشند.

مدت زیادی است که معامله کنندگان ارزهای دیجیتال از فرا رسیدن فصل آلتکوین ها خبر می‌دهند و احتمال دارد تا پایان سال نیز شاهد این موضوع باشیم.

 

منابع:

CCN

میهن بلاک چین





آلتکوین

اتریوم

ارزهای دیجیتال

بیت کوین

ریپل

شاخص تسلط بیت کوین

فصل آلتکوین ها

قیمت آلتکوین ها

قیمت ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین

لایت کوین

کریپتو

۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی