جوزف لوبین یکی از موسسان اتریوم گفت که انتظار دارد طی ۱۰ الی ۲۰ سال آینده، هنگامی که بلاک چین به طور کامل گسترش پیدا کند، اقتصاد جهانی ۱۰ برابر بزرگتر شود و بلاک چین در اکثر بخش های اقتصاد حضور خواهد داشت. لوبین در همایش SXSW در تاریخ ۱۴ مارس بیانیه ای صادر کرد.

جوزف لوبین طی سخنرانی خود هم چنین خاطر نشان کرد که همانند امروز که افراد معمولی بسیاری از سیستم های مبتنی بر بلاک چین استفاده نمی‌کنند، در سال ۱۹۸۳ نیز افراد زیادی از ایمیل استفاده نمی‌کردند. او هم چنین وعده های اتریوم ۲.۰ را مجددا بیان کرد و گفت که نقص های بسیار زیادی در بیت کوین و نسخه فعلی اتریوم وجود دارد که اتریوم ۲.۰ فاقد این نواقص است.

وی توضیح داد:

    در بیت کوین و نسخه فعلی اتریوم، شما باید سخت افزار حرفه ای و تخصصی داشته باشید، برق بسیار زیادی مصرف کنید، عملیات محاسباتی بسیار زیادی انجام دهید تا تمام کاربران را هماهنگ حفظ کنید. با عرضه اتریوم ۲.۰ در ۱۸ ماه آینده، سیستم بلاک چینی خواهیم داشت که بسیار قدرتمندتر و مقیاس پذیرتر است و مصرف انرژی آن به طور چشمگیری کمتر است.

طبق گزارش اخیر کوین تلگراف، لوبین همچنین گفت که فناوری بلاک چین و غیرمتمرکزسازی می‌تواند به نفع تولید کنندگان محتوا و خبرنگاران باشد.

بیانیه فوق هم چنین پیرو سخنان وی در نوامبر سال گذشته بود که وی در مصاحبه با نیویورک تایمز اذعان داشت با وجود بلاک چین، جامعه از کمبود به انبوه تفکر خلاق حرکت خواهد کرد.

منابع:

Cointelegraph

میهن بلاکچین