معرفی سایت های معتبر درآمدزایی و سرمایه گذاری

آیا قیمت بیت کوین تا 2020 به یک میلیون دلار می رسد؟

 

جان مکافی، برنامه‌نویس و طرفدار بیت کوین که برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا کمپین انتخاباتی راه‌ انداخته، نظرش را درباره پیش‌بینی خود که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید، هنوز تغییر نداده است.

به نقل از کوین‌تلگراف، مکافی که به خاطر پیش‌بینی عجیب‌ و شجاعانه‌اش مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار در سال آینده شناخته‌ می‌شود، در مصاحبه‌ای که ۸ مهر با فوربز انجام شد، بار دیگر از رقم دو برابر شده پیش‌بینی‌اش دفاع کرد.

طی این مصاحبه، مکافی استدلال کرد که عامل اصلی جهش قیمت بیت کوین، کمیابی آن خواهد بود. تعداد سکه‌های بیت کوین به ۲۱ میلیون واحد محدود است و از طرفی تعداد زیادی از بیت کوین‌ها گم شده و دسترسی به آن‌ها مقدور نیست. مکافی در این باره افزود:

    بیایید واقع‌بین باشیم! تنها ۲۱ میلیون واحد بیت کوین وجود دارد که ۷ میلیون آن برای همیشه از دست رفته است. از طرفی اگر ساتوشی مرده باشد، باید چند میلیون دیگر به تعداد سکه‌های گمشده اضافه کنیم.

 

بیش از ۸۵ درصد بیت کوین‌‌‌ها استخراج شده‌ است

تعداد سکه‌های استخراج شده بیت کوین در تاریخ ۱ آگوست به ۱۷,۸۵۰,۰۰۰ واحد یا به عبارتی دیگر ۸۵ درصد از کل سکه‌های شبکه رسید. با این حساب در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد بیت کوین‌ها عرضه شده‌اند و استخراج ۳.۱۵ میلیون سکه دیگر در ۱۲۰ سال آینده صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر تعداد سکه‌های در گردش بیت کوین بیش از ۱۷,۹۵۵,۰۰۰ واحد است.

قیمت بیت کوین هفته گذشته پس از ریزشی شدید، به حدود ۷,۸۰۰ دلار کاهش یافت و در حال حاضر به قیمت ۸,۲۵۰ دلار خرید و فروش می‌شود.


بیت کوین؛ ذخیره ارزشی بدون حریم خصوصی!

طی مصاحبه‌ای با فوربز، مکافی بار دیگر موضع خود را در برابر کارکرد اصلی بیت کوین مشخص کرده و آن را به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش معرفی کرد.

به گفته او دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال باثبات و ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور، برای امر انتقال ارزش و انجام تراکنش موارد بهتری هستند.

روز گذشته بانک آلمانی بایرن ال‌بی با انتشار گزارشی پیش‌بینی خود را از قیمت بیت کوین در سال آینده ارائه داد.

 

منبع: ارز دیجیتال





بانک آلمانی بایرن ال‌بی

بیت کوین

جان مکافی

دارایی‌های دیجیتالی

ساتوشی

سال 2020

سکه های بیت کوین

فوربز

قیمت بیت کوین

یک میلیون دلار

۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی