معرفی سایت های معتبر درآمدزایی و سرمایه گذاری

آموزش انجام کپتچا در سایت 2Captcha

در این پست می خواهیم شما را با نحوه انجام کپتچا و وارد کردن captcha در سایت 2Captcha تا حدی آشنا کنیم. برای این منظور تصاویری حاوی کپتچاهایی را ملاحظه خواهید کرد که از کپتچاهای ارائه شده توسط خود سایت 2Captcha می باشند.
کپتچای 1:
در این کپتچا شما جمله ای را در کادر مستطیل شکل ملاحظه می کنید که باید آن را در کادر پایین و قبل از دکمه Send بنویسید. اما قبل از آن باید به نوشته های زیر آن توجه کنید و بنا بر چیزهایی که اینجا نوشته می شود، کپتچا را انجام دهید. به طور مثال در اینجا ذکر شده است که کلمات درون کادر را بنویس و این شامل جمله بالایی در سمت چپ که نوشته است Enter the following نمی شود و نباید آن را بنویسید. همچنین برای راحتی کار شما و همچنین تذکر به شما، تفاوت میان حرف انگلیسی کوچک i و حرف انگلیسی کوچک l را متذکر شده است تا در هنگام نوشتن کلمات به اشتباه نیوفتید. همچنین گوشزد می کند که در هنگام نوشتن جملات اسپس یا فاصله انداختن میان کلمات را حتما لحاظ کنید. با توجه به توضیحات مربوط به کپتچا، باید در کادر پایینی نوشته شود که: time is an illusion.
در اینجا کوچک نوشتن یا بزرگ نوشتن حروف مهم نیست و در کپتچاهایی که کوچک و بزرگ نوشتن حروف باید مورد توجه قرار گیرد در بالای کپتچا آن را با نوشته Case Sensitive تذکر می دهد.
کپتچای 2:
اما در کپتچای تصویر بالا یک تعداد عدد را نوشته است که باید شما آنها را بدون تغییر خاصی در کادر بنویسید. در این کپتچا و کپتچاهای مشابه به علت چسبیدن اعداد یا حروف به هم، حدس زدن آنها مشکل می شود. مثلا در اینجا چسبیدن اعداد 1 و 2 به هم آنها را مشابه حرف R انگلیسی کرده است و شما باید مواظب چنین مواردی که انسان را به اشتباه می اندازد، باشید.
کپتچای 3:
این کپتچا، مورد آسانی است. در کادری که کپتچا نوشته شده است و در بالای آن به انگلیسی نوشته شده است ONLY PINK.این به این معنی است که باید تنها حروفی را در کادر پایینی بنویسد که دارای رنگ صورتی هستند.
کپتچای 4:
در این کپتچا از شما خواسته شده است که فقط حروفی را بنویسید که بالای آنها دایره قرار دارد. این منظور را در بالای کپتچا با کلمات Under circles متذکر شده است.
کپتچای 5:
تا بحال کپتچاهایی را مورد بررسی قرار داده بودیم که نوشتاری هستند و از آنها به عنوان کپتچاهای normal یا معمولی یاد می شود. اینک به کپتچایی بر می خوریم که به صورت تصاویر چندگانه می باشد. به این نوع کپتچاها به اصطلاح Recaptcha گفته می شود.
حال در شکل بالا توضیح داده شده است که تنها شماره عکس هایی را در کادر بنویسید که درون آنها گل (Flower) قرار دارد. شماره تصاویر به این صورت است که از سطر اول و از چپ به راست، عدد گذاری می شود.
کپتچای 6:
این کپتچا نیز از نوع تصویری می باشد و در بالای آن نوشته شده است که باید اعداد یا حروف خانه هایی از شکل را در کادر پایینی بنویسید که در آن اثری از تابلوی راهنمایی و رانندگی وجود دارد.
کپتچای 7:
اما این کپتچا و کپتچاهایی نظیر این در واقع کپتچا نیستند و شما نباید اهمیتی به آنها بدهید و به راحتی بر روی دکمه It's not a CAPTCHA کلیک کنید تا کپتچای بعدی را ببنید.
نکته قابل توجه در اینجا توضیحاتی است که دور تا دور و در بالا و پایین و در چپ و راست کپتچا نوشته شده است، شما باید حتما به کارها و نکاتی که به شما گفته می شود توجه کنید تا بتوانید کپتچا را به درستی انجام دهید. به طور مثال در این شکل و در اطراف آن رقم مینیمم و ماکسیمم کاراکترهایی که باید وارد کنید نوشته شده است که در اینجا این اعداد، 1 و 2 هستند. همچنین خواسته شده است تنها باید از اعداد استفاده نمایید و حروف، قابل قبول نمی باشند.
در این یکی کپتچا، تنها مبلغ کپتچای مورد نظر و مبلغ کلی که در آن زمان کار می کنید را نشان داده ایم.
تصویر بالا شرایط و قوانین کار با سایت 2Captcha نوشته شده است و از شما می خواهد آن را خوانده و قبول کرده و در آخر بر روی دکمه START کلیک کنید تا بتوانید کار را شروع کنید. این نوشته و صفحه، تنها یکبار و بعد از ثبت نام و قبل از شروع کار ظاهر می شود. خلاصه این نوشته این است که شما باید به نکاتی که بارها گفتیم و در اطراف کپتچاها نوشته می شود، توجه کنید. در این تذکرات ممکن است از شما خواسته شود که تنها از حرف و یا تنها از اعداد و یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید. همچنین ممکن است به شما درباره بزرگی یا کوچکی حروف تذکر داده شود و از شما خواسته شده که در وارد کردن حروف، بزرگی و کوچکی آنها حتما مورد توجه قرار دهید. اگر برای کپتچایی، کلمات Case Sensitive ننوشته شده باشد بزرگی و کوچکی حروف دیگر اهمیت ندارد و یا اینکه اصلا تصویر کپتچا نباشد که در بالا ذکر کردیم. شما باید به تذکرات حتما توجه کنید و در آخر به شما اخطار می دهد که اگر تعداد کپتچاهای اشتباه شما زیاد شود و مکررا اشتباه وارد کرده باشید ممکن است حساب شما غیر فعال و بسته شود. این اخطار را جدی بگیرید. دلیل این کار اینست که ممکن است بعضی افراد از سیستم خودکار برای انجام کپتچاها استفاده کنند و به این ترتیب از ادامه کار آنها جلوگیری می کنند.
بعد از این مرحله و قبل از شروع کار از شما خواسته می شود که زبانهایی را که بلدید و می خواهید کپتچاها به آن زبان نمایش داده شوند را انتخاب کنید. در اینجا زبان انگلیسی به صورت خودکار انتخاب شده است و به آن دست نزنید. برای زبان دوم هم فارسی را انتخاب کنید و گزینه I speak this language را فعال کنید.




captcha

recaptcha

انتخاب تصاویر

انجام captcha

انجام کپتچا

سایت 2captcha

وارد کردن کد کپتچا

وارد کردن کپتچا

کپتچا

کپتچای تصویری

کپتچای نوشتاری

یادگیری انجام کپتچا

۹۸/۰۵/۱۱

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی